زیر آسمان خدا

این وبلاگ داستان یک پسر ایرانیه که تصمیم گرفت بره امریکا و برای این کار دو سال اپلای کرد تا بالاخره پذیرش گرفت و ...

زیر آسمان خدا

این وبلاگ داستان یک پسر ایرانیه که تصمیم گرفت بره امریکا و برای این کار دو سال اپلای کرد تا بالاخره پذیرش گرفت و ...

خاطرات ایرانی های خارج رفته

یکی از منابع خوبی که در مورد زندگی در خارج از کشور میشه پیدا کرد وبلاگ کسانی هست که خارج رفته اند. هرچندکه اغلب نویسنده هاشون دین و ایمان درستی ندارند اما خب خیلی خیلی کمک بزرگی میکنه که بفهمید آنطرف چه خبر هست. من سه تا از اینها رو در زیر معرفی میکنم

1- زیر آسمان سوئد: وبلاگ قشنگی در مورد زندگی توی سوئد هست. (منم اسم وبلاگمو یه جورایی از روی این گذاشتم.)
2- جاناتان مرغ دریایی: در مورد پذیرش گرفتن و رفتن به استرالیا هست.
3- خاطراتی از مهاجرت به امریکا: این وبلاگ هم در مورد زندگی توی امریکا هست.

بازم اگر چیز خوبی پیدا کردم مثل اینا براتون میذارم.

نظرات 1 + ارسال نظر
کژال یکشنبه 21 تیر‌ماه سال 1394 ساعت 12:59 ق.ظ

وودی من واقعا سردرگمم !
خودم میخوام برم آمریکا ولی هزینه هاش سنگینه برام
از طرف دیگه یکی از فامیلامون میگه هدف بزرگ برندار که بهش نرسی بیا تو و دخترم با هم برین سوئد یا استرالیاوتو وئد فامیل هستن خوبه
البته امریکا فامیا مامانم هست ولی امریکا خودش دنیاییه
حالا من واقعا موندم چیکار کنم
برام دعا کن خدا نشانه هایی در مسیرم بذاره تا بتونم بهترین انتخاب رو داشته باشم
وودی تو داستانتو میگی منم داستانمو تو نظرات میگم
خیلی بلاتکلیف،دوستم میگه فامیلشون استرالیا رشته منو خونده کار واسش نیس وسوئد بهتره
دختر فامیلمون میگه باید جایی بریم که بعدش بتونیم راحت زندگی کنیم البته اون واسه کار میخواد اقدام کنه من درس

بیشتر مطالعه کنید کم کم خودتون متوجه میشید که چی خوبه.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد