زیر آسمان خدا

این وبلاگ داستان یک پسر ایرانیه که تصمیم گرفت بره امریکا و برای این کار دو سال اپلای کرد تا بالاخره پذیرش گرفت و ...

زیر آسمان خدا

این وبلاگ داستان یک پسر ایرانیه که تصمیم گرفت بره امریکا و برای این کار دو سال اپلای کرد تا بالاخره پذیرش گرفت و ...

کمی در مورد خودم

امروز میخوام یه کم در مورد خودم صحبت کنم. دانشجوی سال آخر یکی از رشته های فنی و مهندسی یکی از دانشگاه های خوب تهران هستم. فعلا چیزی در مورد رشته و دانشگاهم نمیگم تا نتونید پیدام کنید اما بعدا که تموم شد درسم و رفتم بیشتر میگم. این ترم ترم آخرم هست و پایان نامه ام مونده که قراره توی دی یا بهمن دفاع کنم. معدلم بد نیست و حدودای 17 دور میزنه. هدف اصلی ام توی زندگی اینه که بتونم بنده خوبی برای خدا باشم. بعدش هم این که یه خونواده خوب تشکیل بدم و بتونم بچه های سر به راهی تربیت کنم. البته خیلی چیزها هست اما اینا اصلی هاش هستن. یه  خبر خوب هم بهتون بدم که سربازی نه معاف شدم و نه اینکه کارت پایان خدمت دارم. بنابراین اگر وبلاگ منو دنبال کنید شاید بعدا یه چیزایی در مورد سربازی هم مفید توش پیدا کردید.

 من یه آدم ایده آلیست هستم. خیلی ها لجشون میگیره وقتی در مورد ایده آل هام صحبت میکنم. میگن یه طوری حرف میزنی انگار همشون رو داری! آخه واقعیتش اینه که هر چیزی رو که خواستم کم کم به دست آوردم و این ایده آل بودن نه تنها دست و پا گیر نبوده که خیلی هم مفید بوده.
الان توی شرایط خیلی خیلی سختی هستم. تزم مونده. دنبال کارهای پذیرش هستم. باید یکی دو تا مقاله بنویسم توی همین مهر و نهایتا آبان. برای دو تا امتحان تافل و جی آر ای هم توی همین آبان ثبت نام کرده ام. اول جی آر ای دارم و بعد دو هفته تافل. این روزها تک و توک هم میشه که سر کار هم میرم. خلاصه یه روزایی کلی انرژی کم میارم. اما مجبورم. اگر نتونم این امتحان ها رو خوب بدم پذیرش گرفتنم میشه برای سال دیگه یا ترم دیگه. خلاصه که خیلی خیلی سرم شلوغه.
شاید شما هم توی شرایط من باشید شاید هم یه روزی برسه توی همین شرایط باشید. فقط اینطور بگم که اینقدر فشار روم هست که نمیدونم چطوری دارم تحمل میکنم. بعضی شب ها از فکر و خیال خوابم نمی بره و صبحش نمی تونم درس بخونم. خلاصه یه روزی حوصله مقاله ندارم و یه روز حوصله زبان و یه روز حوصله کارهای باقیمانده تزم و یه روز هم اصلا حوصله هیچ چیز رو ندارم. اما به خودم گفتم که هر طوری باشه باید خودم رو تا اون روزی که تافل رو میدم برسونم. امیدوارم فقط امتحاناتم بد نشه.


نظرات 7 + ارسال نظر
میم پنج‌شنبه 19 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 11:09 ق.ظ

الان توی شرایط خیلی خیلی سختی هستم. تزم مونده. دنبال کارهای پذیرش هستم. باید یکی دو تا مقاله بنویسم توی همین مهر و نهایتا آبان. برای دو تا امتحان تافل و جی آر ای هم توی همین آبان ثبت نام کرده ام. اول جی آر ای دارم و بعد دو هفته تافل. این روزها تک و توک هم میشه که سر کار هم میرم. خلاصه یه روزایی کلی انرژی کم میارم. اما مجبورم. اگر نتونم این امتحان ها رو خوب بدم پذیرش گرفتنم میشه برای سال دیگه یا ترم دیگه. خلاصه که خیلی خیلی سرم شلوغه.
شاید شما هم توی شرایط من باشید ((شاید هم یه روزی برسه توی همین شرایط باشید. فقط اینطور بگم که اینقدر فشار روم هست که نمیدونم چطوری دارم تحمل میکنم.)) بعضی شب ها از فکر و خیال خوابم نمی بره و صبحش نمی تونم درس بخونم. خلاصه یه روزی حوصله مقاله ندارم و یه روز حوصله زبان و یه روز حوصله کارهای باقیمانده تزم و یه روز هم اصلا حوصله هیچ چیز رو ندارم. اما به خودم گفتم که هر طوری باشه باید خودم رو تا اون روزی که تافل رو میدم برسونم. امیدوارم فقط امتحاناتم بد نشه.

سلام ، وقتی تجربیاتتونو خوندم ، خیلی برام جالب بود بخصوص این بخشش، حالا موندم آیا شما موفق شدی یا نه ، چون واقعا دارم تو این شرایط قرار میگیرم برام مهم بود که چجوری میتونم از این دوره موفق خارج شم
بابت در اختیار قرار دادن تجربیات خوبتون ، بینهایت ازتون تشکرو قدردانی میکنم

ببینید اگر بقیه وبلاگم رو میخوندید متوجه میشدید که به چیزی که میخواستم نرسیدم. برای همینم برنامه ریزی کردم برای سال بعد. اگرچه چیزایی که بدست آوردم قابل پیش بینی بود اما مجبور بودم توی اون شرایط اون کارها رو بکنم.

نظر خودم: بعضی وزنه ها خیلی سنگین هستن اما میشه 2 ضرب برشون داشت! یه ضرب پارسال بود که نشد. یه ضرب هم امسال که ببینیم چی میشه. البته اگر مثل من دنبال چیزای ایده آل نباشید راحت میشه.
دو تا از دوستای من که هم طراز من بودن الان دارن میرم کانادا. از چند جا پذیرش با فاند گرفتن. مهمترین چیز اینه که آدم خودشو نبازه و تلاشش رو کم نکنه.

توصیه من: برای اپلای با حداکثر توان کار کنید. مثل من همه کارها رو سر خودتون نریزید. حداقل یکسال زمان بذارید یا حداقل توقع تونو بیارید پایین!

test پنج‌شنبه 2 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 01:59 ق.ظ

اگر آدم چیزی رو میخواد ، بهترینشو رو بخواد خوبه .
پس همت رو زیاد کنه از همه بهتره ، نه عقب نشینی
به نظر شما اینطور نیست ؟

mech-eng سه‌شنبه 17 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 08:19 ب.ظ

سلام
وودی اگه بخوای سربازی نری بعد از اتمام درستون آیا میتونی اونجا ویزای اقامت بگیری یا باید با تیلور خانم ازدواج کنی؟یا اصلا نمی تونی و باید برگردی و سربازیتو بری؟یا می تونی به کشورهایی مثل کانادا و استرالیا و ... مهاجرت کنید؟

سلام
بعد از درس میشه کار پیدا کرد و ویزا رو به ویزای کار عوض کرد و رفت توی پروسه اقامت که چندین سال (شاید 6 سال یا بیشتر) طول میکشه.
کسی که ازدواج کنه اگر با سیتیزن باشه سریع اقامت میگیره (یکی دو سال). اگر با گرین کارت دار غیر سیتیزن باشه ممکنه تا 10-12 سال هم اقامت نگیره!!!
میشه خیلی راحت به استرالیا و کانادا هم با ویزای کار یا حتی PR مهاجرت کرد.

م یکشنبه 2 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 05:18 ب.ظ http://www.bato651.blogfa.com

چقد عالیه که من وبلاگتونو پیدا کردم، راستش الان در اوج افسردگی هستم،امتحان ایلتسمو دادم 6.5 شدم هزینش خیلی بالاست و دیگه تصمیم گرفتم جی ار ای بخونم و فقط به امریکا فکر کنم. چندجا اپلای کردم جواب خوبی نگرفتم. شریف صنایع میخوندم بعدم ام بی ای توهم اینو داشتم که الان که تموم بشه حتمن میرم یه جا با فاند خوب!18تا مقاله انگلیسی دارم که 4تاش ژورناله بقیش کنفرانس بین المللی 5دوره به بالا. سابقه کار و خولاصه همه چی خوب به نظر میرسید اما امسال فقط برای چندتا دانشگاه اقدام کردم اول به استرالیا فکر میکردم با یه استادم حرف زدم و همه چی مشروط به گرفتن ایلتس 7 بود که نشد!حالا میخام مهر جی ار ای بدم و میگن که باید بیش از یکسال براش وقت بزاری!!!!!ناامیدم میکنن اما خب سعی میکنم که بتونم همین سه ماه تابستون از پسش بربیام. حس خوبی ندارم و این وبلاگتون از همین خطای اول مه گفتین دو سال براش وقت گذاشتین بهم انرژی داد!

سلام
خوش آمدید. اگر آیلتس 6.5 نمره ای زیر 6 نداره خیلی خوبه.
شما که مقاله زیاد دارید اگر یه نمره معمولی هم از جی آر ای بگیرید که با 3 ماه خوندن هم راحت به دست میاد, میتونید با پیدا کردن استاد به راحتی فاند بگیرید. من پیشنهاد میکنم در کنار خوندن جی آر ای از همین امروز شروع کنید به استاد پیدا کردن و ایمیل زدن به اساتید. میتونید از دانشگاه هایی شروع کنید که رفرنس های مقالاتتون رو نوشتن.

م دوشنبه 3 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 07:05 ب.ظ http://www.bato651.blogfa.com

استاد پیدا کردم از دانشگاههای مختلف و همشونم جی ار ای میخاستن بعد دیگه تصمیم گرفتم الکی ایمیل ندم و سرکارشون بزارم!یکیشون از ایلینویز بود گفت اپدیت کن جی ار ایتو برام بفرست!یکی دیگه هم گفت یه جی ار ای باید حتمن امتحان بدی!هرچی فکر میکنم میبینم از اولشم اشتباه کردم ایلتس امتحان دادم باید تافل امتحان میدادم!استانداردتره و انقد سلیقه ای نمره نمیدن!

کژال یکشنبه 21 تیر‌ماه سال 1394 ساعت 02:17 ق.ظ

چه جالب شما انجا تیلور دارین؟بهم رسیدین شکر پروردگار ؟
قضیه ی تیلور رو جلوتر گفتین ایا؟؟؟

محمد یکشنبه 9 آبان‌ماه سال 1395 ساعت 01:52 ق.ظ

سلام دوست خوبم
الان من هم دقیقا مثله این روزهای سال اول تو هست ولی منم سال پیش رو از دست دادم.امسال هر دو ازمون رو میخواهم موفق بشم.خیلی سخته واقعا فشاری که میگی.البته خوندم که تو موفق شدی و و تونستی پذیرش بگیری.امیدوارم همیشه با ارامش به تمام خواسته هات برسی.برای ما هم دعا کن.شاید هم روزی من بنویسم که چطور شد که تونستم از پس ازمون ها و سختی ها بربیام.........

سلام
موفق باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد