زیر آسمان خدا

این وبلاگ داستان یک پسر ایرانیه که تصمیم گرفت بره امریکا و برای این کار دو سال اپلای کرد تا بالاخره پذیرش گرفت و ...

زیر آسمان خدا

این وبلاگ داستان یک پسر ایرانیه که تصمیم گرفت بره امریکا و برای این کار دو سال اپلای کرد تا بالاخره پذیرش گرفت و ...

ایده آل بر اساس زمان و شرایط تغییر میکند

خب اینکه ممکنه آدم ایده آل های مختلفی داشته باشه طبیعیه. توی سن های مختلف و شرایط مختلف هم ایده آل هاش فرق میکنن. خودم رو به عنوان یه نفر مثال میزنم. شش سال پیش ایده آلم توی زندگی مادی یه آپارتمان 25 متری توی یه جای پایین شهر شیراز با یه ماشین مینی ماینر بود. همینطور یه دختر خیلی خیلی معمولی برای اینکه همسرم باشه. یه شرکت کوچیک که خودم مدیرش باشم و توش برنامه ریزی کنم. با حقوق ماهی 400 هزار تومن (اون موقع یه کم زیاد بود!)
اما حالا دلم میخواد یه خونه خوشکل 100 متری داشته باشم وسط شهر لس آنجلس که توش راحت باشم و به راحتی بتونم برم پارک و یا جاهای دیگه شهر رو ببینم. یه خونه ای مثل این:


میشه الان توی سایت rent.com ببینید.

بعد دلم یه ماشین شورلت کوروت میخواد. مثل این یکی:



میشه توی سایت cars.com ببینید.

یه همسر خوشکل هم میخوام که اخلاق و رفتارش unique باشه. یکی شبیه این:



دلم هم میخواد یه جایی کار کنم که از همه نظر خوب باشه حالا خودم هم مدیر نبودم نبودم. اما حقوق خوبی داشته باشم که هر قدر خواستم برم مسافرت! مثل اینجاها:



بقیه عکس ها رو هم میتونید توی این دو لینک ببینید.

http://www.techxav.com/2009/08/15/take-a-peek-inside-facebooks-new-really-cool-office/

http://www.technobuzz.net/inside-google-offices-photos/

یکیش مال فیس بوکه یکیش مال گوگل. البته نه اینکه حتما بخوام برم این شرکت ها بلکه شاید شرکت های مشابه یا یه همسر مشابه. فقط مهم اینه که توی ذهنم چی دارم.


کاملا واضحه که ایده آل های زندگی مادی 5 سال پیشم با الان خیلی خیلی فرق کرده. باید هم اینطوری باشه. اون موقع اون تصور رو داشتم از زندگی حالا اینو دارم. ممکنه چند سال دیگه هم فرق کنن.البته نه اینکه بزرگتر بشن. خودم فکر میکنم که کوچیکتر بشن. الان در اوج جوانی و بلندپروازی هستم. حتما چند سال دیگه که پخته تر بشم چیزهایی که میخوام فرق میکنن.


چیزی رو که میخوام تاکید کنم اینه که تصویر ذهنی از چیزی که میخواهید باید دقیق دقیق باشه. نمیتونید بگید یه خونه خوب می خوام. یا یه ماشین خوب میخوام. باید بدونید دقیقا چه خونه ای میخواهید. روش من اینه که میرم اون چیزی رو که میخوام پیدا میکنم. قیمتش رو. امکاناتش رو. همه چیزش رو بررسی میکنم. اینطوری نیاز به تخیل خیلی قوی هم نیست. میتونید همون چیزی رو که میبینید بخواهید. حالا ممکنه کمتر گیرتون بیاد که قبلا بحث کردیم. مهم اینه که بدونید چی میخواهید. توی پست بعدی یه مقدار در مورد چیزی رو که نباید بخواهید توضیح میدم.

نظرات 2 + ارسال نظر
محبوب سه‌شنبه 28 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 03:14 ق.ظ

اولین روز که اومدم تو وبلاگت حسم بهم گفت که کامپیوتر خوندی
هر چقد که بیشتر خوندم بیشتر به این نتیجه رسیدم
اخه ادم که با مکانیک یا معدن خوندن که ارزوش نمیشه که برنامه نویس شه یا تو گوگل کار کنه

ساناز دوشنبه 2 دی‌ماه سال 1392 ساعت 01:26 ب.ظ

الان بهشون رسیدی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟/

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد