زیر آسمان خدا

این وبلاگ داستان یک پسر ایرانیه که تصمیم گرفت بره امریکا و برای این کار دو سال اپلای کرد تا بالاخره پذیرش گرفت و ...

زیر آسمان خدا

این وبلاگ داستان یک پسر ایرانیه که تصمیم گرفت بره امریکا و برای این کار دو سال اپلای کرد تا بالاخره پذیرش گرفت و ...

ازدواج معادله غیرقابل حل

امروز داشتم به زندگی ام فکر میکردم. اینکه تا حالا چکار کردم و یا اینکه میخوام چکار کنم. عصر رفتم یه کلاس قرآنی در مورد چگونه خوندن قرآن بود. حالا اگر خوب بود تجربیاتم رو در این زمینه هم می نویسم. تا حالاش که به دردی نمیخورد! ازدواج یکی از کارهایی هست که خیلی ها انجام میدن. امروز داشتم فکر میکردم چرا باید ازدواج کنم. من که دیگه از اون سن بحرانی عبور کردم و حالا شخصیت ثابت تر و بهتری دارم. چرا باید زندگی ام رو با یکی دیگه تقسیم کنم. بعد این عکس تیلور رو که یکی دو روز پیش دیده بودم آوردم توی ذهنم.

نمیدونم. اما به نظرم خیلی خوشکله. موی صاف اینجوری بهش نمیاد. از اون جور مدل موهاش بیشتر خوشم میاد تا اینطوری. اونطوری هم صافه هم موج داره! به هر حال این عکسش خیلی هم بد نشده. حل مسئله ازدواج یه معادله هزاران مجهولیه که هیچ کسی از عهده اش بر نمیاد. همه میگن خودش باید پیش بیاد. منم تا حدی قبول دارم. اما خب جوونه دیگه بعضی وقتا به این چیزا هم فکر میکنه. داشتم فکر میکردم که حالا اگر تیلور قبول کنه با من ازدواج کنه چی میشه. اصلا من میتونم با یه همچین شخصی زندگی کنم؟ اون برای خودش میخواد معروف بشه. بره روی صحنه خودش رو نشوون بده. من که اصلا نمیتونم با یه همچین چیزی کنار بیام. حالا چند میلیون هم طرفدار داره. تازه تیم محافظ هم داره! فکرش هم برام سخته. اما خب به نظر تجربه جالبیه. بعد فکر میکردم از یه طرف میرم کلاس قرآن از یه طرف فکر میکنم که زندگی با یه نفر مثل تیلور چطوریه. به نظرتون طبیعیه؟ به نظرم نیست. اما خب چیز دیگه ای نمیتونم بگم.
وقتی فکر میکنم میبینم نمیتونم با کسی که دوستش ندارم ازدواج کنم. کسی هم که بتونم دوستش داشته باشم باید توقع منو برآورده کنه. چند سال پیش به یه دختر که حتی 2 سال هم از خودم بزرگتر بود و اصلا خوشکل هم نبود با داشتن یه سری مینیمم ها راضی بودم. اما خودم هم که بزرگ شدم توقعم هم رفت بالا. حالا با خودم میگم فرض که بخوام ازدواج کنم. چطوری میتونم یکی رو پیدا کنم که از نظر ظاهری بپسندم. حالا بعد از اینکه ظاهرش درست شد مگه همه چیز ظاهره. اخلاقش چطوری, خانواده اش چطوری و هزار تا چیز دیگه. بعد فکر میکنم که یک در میلیون هم پیدا نمیشه! ترجیح میدم به تیلور فکر کنم تا اینکه بخوام یه دختر خیالی که پیدا نمیشه برای خودم بسازم.
دو ماه دیگه تولد تیلور هست و نمیدونم اصلا براش کادو بگیرم یا نه. آخه کادوهام بین کادوهاش گم میشن. طرفداراش کلی کادو بهش میدن. بعد اصلا مال منو هم نمیبینه. رفتن یه گشتی توی اینترنت زدم. اینو پیدا کردم.

از اینجا پیدا کردم.

 آخه من دانشجوی بیچاره از کجا پول بیارم. اینطوری نمیشه باید یه فکری کنم. اینو پیدا کردم. خیلی خوشکله. باید ببینم میتونم اینقدر پول براش بذارم یا نه. آخه 70 هزار تومنی برام آب میخوره. یه بار با خودم میگه حالا تولدش سالی یه باره. یه بارم میگم شاید همینو هم نبینه. یعنی دستش نرسه! میدونم دوستش داره اما نمیدونم میتونم براش بخرم یا نه.
سه چهار روز دیگه GRE دارم ببینید دارم به چی فکر میکنم.

نظرات 6 + ارسال نظر
شیدا شنبه 20 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 02:35 ق.ظ

چه جالب الان اینو خوندم
مطمئنا الان دیدتون نسبت به سال 89 باز هم عوض شده
من اعتقاد دارم که خدا به هر کسی به اندازه قلبو نیتش میده
وقتی به زندگی زوج های دورو برم نگاه میکنم می بینم که واقعا این زن به درد این شوهر میخورده و بالعکس
برا من پیش اومده که کسی رو تو ذهنم تصور کردم و تو عالم واقع هم دیدمش یعنی انگار خدا دقیقا چیزی رو که خواستم سر راهم قرار داده
بعد که بررسی کردم دیدم نه اونی نیست که میخوام و یادم رفت که این ویژگی رو هم که میخوام همسرم داشته باشه تو دعاهام بگم
خیلیییییییییییییییی مراقب دعا کردنتون باشید (حتی رویا پردازی) چون برا خدا هیچ کاری نداره که سر راهتون قرار بده و حتما هم قرار میده
هیچ وقت به کم قانع نشید که خیلی ضرر می کنید. و هیچ وقت خودتونو به زور راضی نکنید به پذیرش کسی به ویژه کسی که خودشو به شما تحمیل می کنه

اینی که نوشتید چرا باید ازدواج کنم باز هم مطمئنم که الان به جوابش رسیدید ولی من نظر خودمو میگم
ازدواج باعث میشه آدم از توهم خودسازی بیرون بیاد چون که امتحانای جدید اخلاقی پیش میاد که قبلا اصلا باهاش رو به رو نبودین می فهمین که چقدر مثلا خودشیفته یا تنبل یا تفکر قدیمی دست نخورده تو وجودتون داشتید که پشت الفاظ روشنفکری قایمشون کردید، تکنیک حفظ رابطه عاطفی رو یاد میگیرید و اینکه همیشه مجبوری به حال و آیندت فکر کنی و سکان زندگی مشترکو بدستت بگیری
ازدواج مهم هست ولی نه اونقدری که تلاش خودمون برا رشد در معنا و اخلاق مهمه ( ازدواج رشد میاره یعنی مجبورت میکنه رشد کنی )

باشه

حامد چهارشنبه 8 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 02:03 ق.ظ

اقامن وبلاگتو دارم دنبال میکنما!از همون اول هرچیو نوشتی خوندم.
اول با هدف استفاده از تجربیاتت برای خارج رفتن شروع به خوندن کردم اما بعد دیدم خیلی از بحران های روحی من رو شما هم داشتی!جالب شده واسم.یه جای دیگه هم نظرمو نوشتم.خیلی دوست دارم تجربیاتترو به کار بگیرم.
چیز زیادی ندارم که بخوام در راه تجربه هزینه کنم،اینه که واسم بهترین انتخاب مهمه.

محبوب پنج‌شنبه 16 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 03:57 ق.ظ

خوش سلیقه ای
هم از هدیه ای که انتخاب کردی هم از اینکه بین خواننده ها خواننده محبوب منو انتخاب کردی
من که تو کلیپای خواننده ها از کلیپای تیلور بیشتر از همه خوشم میاد باشخصیت تر از همه است

امروز شاید باید بگیم بود!

م یکشنبه 2 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 05:23 ب.ظ http://www.bato651.blogfa.com

با این پستتون خیلی خندیدم البته که تا الان حتمن یکی از این دستبندها برای تیلورتون خریدین!الان منم دارم جی ار ای میخونم مثلن!!!!!!!این وبلاگتونو باید حتمن مثه یه کتاب تا چند روز دیگه تموم کنم!

کژال یکشنبه 21 تیر‌ماه سال 1394 ساعت 02:33 ق.ظ

آقا خیلی باحاااالیییی وقتی کلمه تیلور تو پست قبل رو دیدم گفتن امکان نداره تیلور سوئیفت باشه منظورش
مرسی نصفه شبی که خواب ازمن ربوده شده وکلی هم درس وکتاب دور وبرمه دارم بلاگتو میخونم خیلی خندم گرفته
فقط بگم لایک داریییییی خیلی


نگین شما تازه اول جونیتونه و باید به ازدواج فکر کنین البته حتما تا حالا مزدوج شدین
حالا بذار اینارو بگم:منم خیلی ایده ال خواهم مخصوصا تو این مسئله ولی گاهی میگم باید در حد خودم بخوام وبه این میرسم که من حدم خیلی بالا هست پس بهترین رو میخوام
یک ارزوی دوحالته میگم:اگه ازدواج نکردی ارزو میکنم با کسی ازدواج کنی که هزاران برابر سرتر از تیلوره قلب و روحش زیبا باشهوبعد چهره
اگرهم ازدواج کردی ارزو میکنم که خوشبخت باشی

راستی قران خوندن ربط ی به این فکر ها نداره
ما قران میخونیم که بهتر زندگی کنیم و راه درست رو بریم
طبیعیه که زیبایی رو دوست داشته باشیم

X20 چهارشنبه 21 فروردین‌ماه سال 1398 ساعت 06:40 ب.ظ http://910.blogfa.Com

تیلور چی شد
باهاش ازدواج کردی ؟؟؟

انجل یه روز جولی یه روز جنیفر حالا تیلور
X20

نه هنوز

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد