زیر آسمان خدا

این وبلاگ داستان یک پسر ایرانیه که تصمیم گرفت بره امریکا و برای این کار دو سال اپلای کرد تا بالاخره پذیرش گرفت و ...

زیر آسمان خدا

این وبلاگ داستان یک پسر ایرانیه که تصمیم گرفت بره امریکا و برای این کار دو سال اپلای کرد تا بالاخره پذیرش گرفت و ...

فردا تافل

فردا تافلدیشب تا 5 نتونستم بخوابم. درس که نخوندم یه کم قرآن خوندم و یه مقداری هم روی وب سایتم کار کردم. اگر خدا بخواد دو سه روز دیگه دامینشو ثبت میکنم و آپلود میکنم. بعدش نمازم رو خوندم و خوابیدم. خیلی خیلی بدم میاد ازین وضعیت. اما چاره ای هم ندارم. صبح ساعت 12 بیدار شدم. نماز رو خوندم و یه کم درس خونم. امروز تا آخر تست 5 تافل بارونز اسپیکینگ ها رو کار کردم. بعدش هم نشستم دو تا فیلم نگاه کردم. یکیش کارتون دن کیشوت بود که به نظرم بد نبود. یه وقتایی فکر میکنم شدم شبیه این دن کیشوت. برای خودم یه سری آرزوها درست کردم که فقط توی ذهن خودمه. اما وقتی میرم دنبالشون نیست میشن. هرچند که عاقبت کارهام هم شده مثل دون کیشوت! بعدش هم نشستم فیلم Kindergarten cop را که نگاه کردم. خیلی بچه ها رو دوست دارم. امروز از صبح که بیدار شدم خوابم میومد اما نخوابیدم که شب بتونم راحت بخوابم. خوشبختاته الان ساعت 10 هست یه مقدار احساس خواب میکنم.

اون چیزی که امروز بهش رسیدم اینه که این اسپیکینگ اصلا با 3 روز و 4 روز بهتر نمیشه. اونم برای منی که اصلا نه کلاس رفتم (به جز یه ترم) و نه خودم خیلی تمرین کردم. یه سئوالایی رو خوب جواب میدم و بعضی وقتها هم همش گیر میکنم. اینقدر گیر میکنم که زمانش تموم میشه. ببینیم خدا چی میخواد. اصلا یادم رفت حتی یه رایتینگ دیگه تمرین کنم. آخه عصر حوصله نداشتم. حتی دیگه نخواستم بقیه تافل رو بخونم. بعد از امتحان هم باید برم سر کار.

نظرات 1 + ارسال نظر
متقاضی تحصیل در زیر آسمان خدا یکشنبه 26 دی‌ماه سال 1395 ساعت 01:52 ب.ظ

دو تا سوال :
دانشگاه هات رو چطوری انتخاب کردی؟
و لزوم ثبت سایت چیه ؟

سلام
در مورد فایل اکسلی که درست کرده بودم قبلا نوشتم.
لزوم خاصی نداره یه اسمی که قبلا کسی نگرفته باشه و کوتاه هم باشه خوبه.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد