زیر آسمان خدا

این وبلاگ داستان یک پسر ایرانیه که تصمیم گرفت بره امریکا و برای این کار دو سال اپلای کرد تا بالاخره پذیرش گرفت و ...

زیر آسمان خدا

این وبلاگ داستان یک پسر ایرانیه که تصمیم گرفت بره امریکا و برای این کار دو سال اپلای کرد تا بالاخره پذیرش گرفت و ...

چرا خارجی ها اینطوری هستن؟ هی عوض میشن

taylor_swift_innocentبعد از مدت ها آلبوم جدید تیلور رو گرفتم. اما حتی یکبار هم نتونستم درست بشینم گوش کنم. اصلا سبکش کامل عوض شده بود. نمیدونم چرا این خارجی ها اینطوری هستن. یه باره خودشونو گم میکن. یه دفعه فکر میکنن باید یه جوری دیگه باشن. باید بگم که Speak Now خیلی خیلی ضعیف تر از آلبوم قبلیه.

شاید خود تیلور عوض شده. شایدم عوضش کردن! شایدم میخواسته عوض شه! نمیدونم اما از نظر من خیلی خیلی بده. این عکس مربوط به اجرای شعر "بیگناه" هست. آخه نمیفهمم این دیگه چه آرایشیه. اصلا برای چی آرایش میکنن؟ اونم اینطوری؟

میخواستم برم امریکا حالا حالم گرفته شده. این چه وضعیتیه. چرا این امریکایی ها تعادل ندارن؟ یکی خواننده توشون بد نبود اینم که اینطوری از آب درآمد. نمیدونم شاید فکر میکنن حالا که مثلا پیشرفت کردن باید مثل بقیه قبلی هاشون بشن. من فقط از سادگی شعرا و خودش خوشم میآمد که اینم از دست رفت. حالا اشکال نداره من نمره تافلم میخواست خوب بشه که شد!

حالا این یکی عکس رو هم ببینید. کجاش این دو تا عین همه. 

ای بابا اصلا نمیشه با این celebrity ها کنار بیای. منم دارم اشتباه فکر میکنم که یکی توشون آدم پیدا شده!

نظرات 1 + ارسال نظر
کژال یکشنبه 21 تیر‌ماه سال 1394 ساعت 12:44 ب.ظ

ای جاااان که تو انقد ساده و قشنگ فکر میکنی
این آرایش که خوبه همین الانش بچه های ما تو دانشگاه بدتر آرایش میکنن
چون معنای زیبای سادگی رو هنوز نفهمیدن که چقد زیباتره
البته بگم که باید آددم به خودش برسه من خودم آرایش میکنم ولی طوری که هر کی میبینه میگه تو که آرایش نداری
خوب به هرحال تعریف آدما از همه چی فرق داره
و تو نمیتونی جلوی بعضی تغییرات رو بگیری
من معتقدم که در هر زمانی باید متعادل متناسب با آن زمان بود اما بدور از افراط و تفریط
که الان مشکل همه ما همینه
خیالت راحت تیلور با این حال از خیلیا بهتره

یه چیزی به ذهنم رسید بگم که هیچ وقت آدما رو بر اساس ظاهرشون قضاوت نکنید
الان هرکی منو میینه میگه تو که امکان نداره دوست پسر نداشته باشی تا حالا باور نمیکنن که با این قیافه و تیپ (البته بگم اصلا جلف نیستماااا)من اینطوری زندگی نکردم که بخوام کسی باور کنه من باور های خودمو دارم
میخوام بگم ظاهر آدم نشان خوبی و بدیش نیست باید طرف رو شناخت همین
شما لیاقتت خیلی بهتر از تیلور هست و بهش میرسی و یا رسیدی ....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد