زیر آسمان خدا

این وبلاگ داستان یک پسر ایرانیه که تصمیم گرفت بره امریکا و برای این کار دو سال اپلای کرد تا بالاخره پذیرش گرفت و ...

زیر آسمان خدا

این وبلاگ داستان یک پسر ایرانیه که تصمیم گرفت بره امریکا و برای این کار دو سال اپلای کرد تا بالاخره پذیرش گرفت و ...

اشتباه بزرگی که در اپلای هام کردم

یه اشتباه بزرگ توی این دانشگاه هایی که اپلای کردم هست! اونم اینکه توی رزومه و SoP ام نوشتم که با دولت کار کردم! استادمون چند روز پیش دید و گفت به محض اینکه اینو ببینن درجا ریجکت میکنن اصلا بقیه اش رو هم نگاه نمیکنن.

شانس ما رو ببین گفتیم یعنی بگیم توی پروژه های بزرگ و ملی بودیم اینطوری از آب در آمد. حالا بگو چه کار داشتی اینو بنویسی. ای بابا خدا کنه اینجاهاشو نخونن. اصلا به من چه. من توی یه شرکتی بودم که اونا با دولت کار میکردن. من چکاره ام؟

من خیلی USC و UCI رو دوست دارم. بقیه دانشگاه ها رو دارم همینطوری ای اپلای میکنم.

شما دیگه این اشتباه رو نکنید.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد