زیر آسمان خدا

این وبلاگ داستان یک پسر ایرانیه که تصمیم گرفت بره امریکا و برای این کار دو سال اپلای کرد تا بالاخره پذیرش گرفت و ...

زیر آسمان خدا

این وبلاگ داستان یک پسر ایرانیه که تصمیم گرفت بره امریکا و برای این کار دو سال اپلای کرد تا بالاخره پذیرش گرفت و ...

خواب سوره های قرآن دیدم

قرآندیشب برای اولین بار خواب سوره های قرآن رو دیدم. یه جایی بودیم یکی داشت صحبت میکرد که سالها پیش از توی دریا یه قرآنی پیدا شده که عین طومار بوده و با این قرآن ما فرقی نداشته و من همینطوری داشتم اون طومار بزرگ رو می دیدم که سوره های قرآن روش نوشته شده بود. البته بیشتر نگاهم به سوره های کوچیک آخر طومار بود. یه جوری بود که انگار لوله اش کرده باشند و اون قسمت آخرش بیشتر باز شده بود. البته حیف که نورانی نبود و عین متن نوشته شده کتاب های خودمون بود! بعد داشتم دقت میکردم که ببینم سوره های چطوری هستن که تلفن زنگ زد و از خواب پریدم.

در مورد خواب دیدن سوره های قرآن باید بگم که یکی از بهترین نوع خواب هاست. سوره های قرآن نشوندهنده تکامل شخصیتی انسان هست و اگر کسی قرآن کامل رو به صورت نور ببینه  میشه گفت که تبدیل به یک انسان کامل (تا اونجایی که ظرفیت داشته) شده. هر یک از سوره ها هم نشان دهنده یه قسمت از تکامل شخصیتی انسان هست. نورانی بودن آیات هم بسیار بسیار نشانه خوبیه.

اینا رو گفتم تا اینم بگم که دیشب تا دیروقت داشتم وبلاگ "شریعت عقلانی" رو میخوندم و در مورد حرف هاش فکر میکردم. خیلی خیلی جالب بود. البته به احتمال زیاد خوابی که دیدم بی ربط به این مطالعه نباشه. نشون میده که تفکر در این موضوعات باعث تکامل شخصیتی میشه.

امروز اینقدر احساس آرامش میکنم که حدی نداره. هرچند که فکر اینم پایان نامه ام رو زودتر تموم کنم و از شرش خلاص بشم اما دلم نمیخواد این آرامش رو با چیزای دیگه خراب کنم.

نظرات 1 + ارسال نظر
fati یکشنبه 6 اردیبهشت‌ماه سال 1394 ساعت 09:26 ب.ظ http://flpweer.blogfa.com

وبلاگ شریغت عقلانی فیلتر شده

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد