زیر آسمان خدا

این وبلاگ داستان یک پسر ایرانیه که تصمیم گرفت بره امریکا و برای این کار دو سال اپلای کرد تا بالاخره پذیرش گرفت و ...

زیر آسمان خدا

این وبلاگ داستان یک پسر ایرانیه که تصمیم گرفت بره امریکا و برای این کار دو سال اپلای کرد تا بالاخره پذیرش گرفت و ...

شدیدا درگیر پایان نامه ام هستم

درگیر پایان نامهاین روزها شدیدا درگیر کارهای پایان نامه ام هستم. چند روز پیش استخاره کردم که زودتر دفاع کنم بهتره یا اینکه بذارم برای ترم بعد دفاع کنم. جواب آمد که زودتر دفاع کنم بهتره! منم همین تصمیم رو گرفتم. حداقلش اینه که زودتر از شرش راحت میشم. بعدا اگر یادم نره در مورد نوشتن تحقیق و پایان نامه یه پست میذارم. دیگه ببخشید که این روزا نمیرسم وبلاگم رو آپدیت کنم. نمیدونید چقدر احساس خوشحالی میکنم از اینکه هیچ کسی نیست این روزا بلاگم رو بخونه!

نظرات 1 + ارسال نظر
علی شنبه 24 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 10:07 ق.ظ

سلام
من وبلاگ یکی که وبلاگت رو میخونم
هرچند که الان تو آرشیوم ولی گفتم بدونی و بنویسی
شاید بی انصافیه که نظر نمیدم . به پست های روز برسم نظر هم میدم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد