زیر آسمان خدا

این وبلاگ داستان یک پسر ایرانیه که تصمیم گرفت بره امریکا و برای این کار دو سال اپلای کرد تا بالاخره پذیرش گرفت و ...

زیر آسمان خدا

این وبلاگ داستان یک پسر ایرانیه که تصمیم گرفت بره امریکا و برای این کار دو سال اپلای کرد تا بالاخره پذیرش گرفت و ...

هدیه ولنتاین

چند روز بود که فکر میکردم برای ولنتاین چی براش بخرم. میدونید که این روزا به همه مغازه ها اعلام کرددم که حق ندارید هیچی در مورد ولنتاین چاپ کنید و بفروشید! حتی قلب قرمز و کارت تبریک هم مشکل داره. در عجبم که هر چی در مورد شادی و بهونه ای برای نزدیک شدن آدماست اینا مردم رو محروم میکنن و برای عزا اینقدر عجله دارن و یه روز وفاتی رو 40 روز عزا میگیرن. بگذریم. خیلی توی شاپ ها گشتم که جواهرآلاتی چیزی بگیرم, آخه دستبند خیلی دوست داره اما اینقدر گرون بودن که بیخیال شدم. ارزونترین چیزایی که پیدا کردم یه سری انگشتر و گوشواره و تو سینه ای بود که اصلا ارزش نداشتم آدم نگاهشونم کنه. گفتم حالا بخرم هم اصلا به چشم نمیاد. بنابراین تصمیم گرفتم یه چیزی بگیرم که یه کمی خاص باشه. یه چیز جالبی به نظرم رسید. یه سایت پیدا کردم که خرس میفروخت.

(ببخشید که عکسش کپی رایت بود اما مجبور بودم که کپی کنم.) به نظرم چیز جالبی آمد. آخه هم خوشکله هم بزرگه. نزدیک 70 سانت میشه! دیگه هر چی باشه به چشم میاد. تازه یه نامه ولنتاینی و یه جعبه شکلاتی هم با خودش داره. حدود 60 دلاره.

البته یه متری اش هم هست که اون دیگه میشه 110 دلار. خیلی گرونه. اگر پول داشتم اونو میگرفتم. هنوز تصمیمم برای این قطعی نشده اما شاید همین روزا براش خریدم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد