زیر آسمان خدا

این وبلاگ داستان یک پسر ایرانیه که تصمیم گرفت بره امریکا و برای این کار دو سال اپلای کرد تا بالاخره پذیرش گرفت و ...

زیر آسمان خدا

این وبلاگ داستان یک پسر ایرانیه که تصمیم گرفت بره امریکا و برای این کار دو سال اپلای کرد تا بالاخره پذیرش گرفت و ...

دفاع کنم یا نکنم مسئله این است

خیلی پسرهایی که مثل من هستن همین مشکل رو دارن. اینکه پایان نامه اشونو برای یه ترمی دفاع کنن یا نکنن. 20 بهمن باید ثبت نام ترم جدید رو کنم و یه گزارش هم بنویسم که چکارایی کردم. تا حالا 80 صفحه از پایان نامه ام رو نوشتم اما هنوز کارهای اصلی ام مونده که بنویسم. استخاره کردم جواب آمد زودتر دفاع کنی بهتره. اما هنوز آماده دفاع نیستم. یعنی پایان نامه ام رو ننوشتم. از یه طرف هم این گزارش رو ندم دیگه ترم جدید ثبت نام نمیشم.

اگر سربازی نداشتم همین ترم دفاع میکردم که دیگه هر چی شد بشه. اما حالا که سربازی دارم میترسم که دفاع کنم و بعدش پذیرش هم نتونم بگیرم و گیر بیفتم. شانس ما این دانشگاه ها هم که هنوز پذیرش ندادن. این شبا خوابم نمیبره. روزها هم خسته خسته هستم و نمیتونم درس بخونم. سر کار هم یه مدتیه که نمیرم. شب میگم فردا که بشه میشینم پایان نامه ام رو مینویسم. روزا هم اینقدر گیجم که همش میخوام بخوابم. نمیدونم چرا اینطوری شدم. اما در هر صورت باید هر طوری شده امروز این گزارش رو بنویسم تا فردا تحویل بدم. این سربازی هم معضلی هستا. بعضی ها که 4 ترمه دفاع میکنن و میرن میگن تا سربازیمون تموم بشه کارهای پذیرش رو هم انجام میدیم. بعضی ها هم مثل من الان ترم 5 هستن و میخوان ترم 6 تموم کنن تا قبل از اینکه برن سربازی پذیرششون رو بگیرن. کدوم بهتره بستگی به شرایط هر کسی داره.

نظرات 1 + ارسال نظر
کژال یکشنبه 21 تیر‌ماه سال 1394 ساعت 05:18 ب.ظ

ودی جان من نظرمو میگم
استخاره کردن بنظرم بی احترامی بزرگی به خداست از نظر من

من اگه کتابی بنویسم اگر کس همینطوری یه صفحشو باز کنه و بخونه ناراحت میشم...
کاش انقدر خرافه به زندگی هامو و دینمون وارد نمیشد
استخاره کار بی معنایی هست از نظر من

شاید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد