زیر آسمان خدا

این وبلاگ داستان یک پسر ایرانیه که تصمیم گرفت بره امریکا و برای این کار دو سال اپلای کرد تا بالاخره پذیرش گرفت و ...

زیر آسمان خدا

این وبلاگ داستان یک پسر ایرانیه که تصمیم گرفت بره امریکا و برای این کار دو سال اپلای کرد تا بالاخره پذیرش گرفت و ...

نکاتی جالب در مورد سیمپسون ها که امروز فهمیدم

خانواده سیمپسونفکر نمیکردم سیمپسون ها یه همچین سریالی باشه. اول اینکه بیشتر از 20 سال هست که داره تولید میشه. هنوزم داره تولید میشه! 21 فصل کامل تموم شده و هر فصل حدود 12 تا اپیزود داره. یعنی بیشتر از 200 قسمت (حالا بعضی ها هم نوشتن 300 تا 400 تا قسمت)

امروز فصل 1 شو دانلود کردم و 2 تای اولش رو دیدم. اولیش که واقعا شاهکار بود و حتی جایزه هم برده بود! کلا توی این مدت نامزد جایزه های زیادی هم شده!


یه سایت ایرانی هم هست که لینک دانلود و معرفی سریال و ... رو داره.

http://www.simpsons.ir/

البته بیشتر انجمنه و ظاهر سایت هم خیلی کثیفه. فقط حیف که فروشگاهش تعطیل شده اگر نه همین امشب سفارش میدادم که نخوام این همه دانلود کنم!


خانواده سیمپسون

اینم داستان از زبان یک وب سایت:


"سیمپسون ها" محصول سال 1989 و شبکه "فاکس" می باشد. داستان سریال درباره خانواده ای از طبقه متوسط جامعه به نام خانواده "سیمپسون" می باشد که متشکل از یک زن و شوهر و سه فرزند هستند.پدر خانواده "هومر" در کارخانه انرژی اتمی شهر "اسپرینگ فیلد " کار می کند. "هومر" بی دقت و شلخته و تنبل است به نوعی می توان گفت جمیع العیوب است. "مارج" همسرش به عنوان یک زن خانه دار رفتار های شوهرسبک سر و پسر شر خانواده "بارت" را تحمل می کند. "بارت" که از سال 1989 در ده سالگی مانده ، از آن دست پسر هاییست که نه تنها خانواده که کل شهر از دست او به عذاب است. از صاحبان کسب گرفته تا مسئولین رده بالا همه به نوعی حداقل یک بار مورد هتک حرمت به انواع گوناگون توسط "بارت" قرار گرفته اند به صورتی که حتی مجسمه شهر نیز از دست این پسر شر امان نمانده است و کله خود را از دست داده است. "لیسا" خواهر "بارت" بیشتر تمایل به فعالیت های اجتماعی و جمعی دارد و گاهی از سن خود بیشتر نشان می دهد. دیگر فرزند خانواده "مگی" نام دارد که در دوران خردسالی به سر می برد و همواره در حال مکیدن پستانکیست که در دهان دارد. این خانواده یک سگ به نام "سانتای یاور" و یک گربه به نام " گوله برف 2" نیز دارند که در بعضی قسمتها نقش کلیدی ایفا می کنند.

----------------------

باور کردنی نیست که یه همچین سریالی رو بیشتر از 20 ساله دارن میسازن اونم با این کیفیت. مال نسخه های 20 سال پیشش رو دارم میبینم (از اول شروع کردم!) خیلی خیلی خوب ساخته شده و قدیمی هاش هم به همین قشنگی جدیداش هست.

از اون بهتر اینکه برای تقویت زبان خیلی خیلی به درد میخوره. چون هم توش اصطلاحات زیادی پیدا میشه و هم اینکه برای کسی که میخواد بره امریکا با فرهنگ امریکایی آشنا میشه. برای هر کسی که میخواد بره امریکا توصیه میکنم که وقتتون رو تلف نکنید و یه برنامه ریزی کنید که هر روز 2-3 قسمت این سریال رو کار کنید. 

من خودم از امشب شروع کردم که هر شب بشینم هم گوش بدم هم لغت هاشو در بیارم و هم لذت ببرم!

نظرات 3 + ارسال نظر

سلام
ممنون از متن خوبتون در باره این سریال
با اجازه و با لینک منبع متن رو در انجمن سایت کارتوسم منتشر کردم
لینک برای ملاحظه ثبت شد
با تشکر

مهدی سه‌شنبه 14 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 11:34 ق.ظ http://abghoosht.parsiblog.com

به نام یزدان
درود بر شما!

من عاشق سیمسون هستم بالاخص هومرش!
واقعا کارتون زیباییه, نه مبتذل و مستهجن هست نه لوس و بی‌مزه!
بهترین کارتون بعد از تام و جری هست (از نظر من البته!)

امید رحمانی پنج‌شنبه 7 اسفند‌ماه سال 1393 ساعت 06:31 ب.ظ http://iovangoii@gmail.com

اصلا کارتون جالبی نیست بلکه خیلی مزخرفه و چرته این کارتون نه تنها تصاویر زشت داره بلکه از کارتون های فراماسونری و شیطان پرستی و ایلومیناتی هست
اولا اصلا طرفدار نداره و بعد بهترین و جذاب ت رین کارتون باب اسفنجیه که سیمپوسن ها به گرد پای باب اسفنجی نمی رسه اگه حرف منو قبول نداری برو تو اینترنت بزن freemason in the simpons

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد