زیر آسمان خدا

این وبلاگ داستان یک پسر ایرانیه که تصمیم گرفت بره امریکا و برای این کار دو سال اپلای کرد تا بالاخره پذیرش گرفت و ...

زیر آسمان خدا

این وبلاگ داستان یک پسر ایرانیه که تصمیم گرفت بره امریکا و برای این کار دو سال اپلای کرد تا بالاخره پذیرش گرفت و ...

مراحل بردن کارت های Quizlet به jmemorize

اگرچه نمیشه کارت های سایت Quizlet رو مستقیم داخل برنامه jmemorize برد اما اینجا یه روشی مینویسم که بتونید این کارو هم انجام بدید:

1- در jmemorize یک کارت وارد کنید و از منوی فایل export رو بزنید و بعد به عنوان cvs فایل رو ذخیره کنید.


2- فایل ایجاد شده رو توی اکسل باز کنید.


3- توی سایت دسته فلشی رو که میخواهید ببرید باز کنید. بعد روی دکمه export بزنید و متنی رو که وسط صفحه آمده, کپی کنید. این متن همون محتوای کارت هاست که با tab جدا شده.

4- متن رو توی اکسل paste کنید (فقط دقت کنید که ردیف اول رو از بین نبرید!)

5- فایل رو ذخیره کنید و از منوی فایل jmemorize اونو import کنید.


حالا همه کارت های فلش رو دارید! میتونید بعد از مرحله 4 (قبل از ذخیره کردن) category ها رو هم مشخص کنید و بعد ذخیره کنید.


---

البته اصراری نیست که از این برنامه برای تمرین استفاده کنید اما برنامه خوبیه. برای اونایی که iPod یا iPhone دارند برنامه Flash Card Deluxe برنامه خوبیه. برای اونایی هم که موبایل اندرویدی دارند یا سیستم عامل های دیگه توی سایت Quizlet گفته که چطور میتونید فلش کارت هاشو وارد کنید.


فایل های آماده رو میتونید از این لینک دانلود کنید:

http://www.mediafire.com/?jvj8v8ipu6klc

GRE
نظرات 6 + ارسال نظر
مرتضی سه‌شنبه 4 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 12:25 ق.ظ

با سلام
من این روش شما رواستفاده کردم ولی موقع ذخیره فایل اکسل یه خطایی میده که یه سری از فیچر ها لاست میشه بعد سیو که می کنم دیگه جی قبول نمیکنه میگه خطای بارگذاری!!!
اگه شما با این مشکل برخورد کردید راهنمایی کنید لطفا یااگه شما فلش کارتی دارید ممنون میشم برام ایمیل کنید
مرسی

من فکر میکنم که شما ستون ها رو نمیزنید. ببینید بالا اکسلتون این ردیف هست یا نه
Frontside Flipside Category Level

اگر نیست باید اضافه کنید. دو ستون Category و Level رو هم مقدار 0 بذارید.
اگر میخواهید بدونید که نمونه اش چطوری باید باشه چند تا کارت تستی توی jmemorize درست کنید و export کنید به cvs بعد کارتهای جدید را paste کنید و 2 تا ستون آخر رو صفر کنید و ذخیره کنید.

اون پیام که feature ها از دست میره مشکلی نیست.

R پنج‌شنبه 1 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 07:11 ب.ظ

ببخشید من متوجه نشدم منظورتون از قسمت 3 دقیقا چیه نوشتید توی سایت دسته فلشی رو که میخواهید ببرید باز کنید بعد روی دکمه اکسپورت بزنید (ببخشیدا نگرفتم)
من تو کوایز لت قسمتی که مربوط به تافل بود رو باز کردم و فلش هاشو دیدم و برنامه جی ممورایز رو هم نحوه کارشو فهمیدم ولی از قسمت سه روش شما رو متوجه نشدم

یعنی دسته کارت مورد نظرتون رو توی سایت باز کنید. مثل این:
http://quizlet.com/884877/debate-terminology-flash-cards/
حالا وسط صفحه یه دکمه Export داره.

R پنج‌شنبه 1 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 11:30 ب.ظ

OKKKKKKKKKKKKKKKKKK

ش یکشنبه 27 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 11:44 ب.ظ

سلام خسته نباشید - یه مشکلی دارم که نمیدونم چرا تو هیچ سایتی نیست گفتم شاید شما بدونید . من توی اکسل کلی کلمه دارم که وقتی میارم تو برنامه مشکل یونیکد داره . یعنی نوشته فارسی ها به هم مریزه . اگر راهنمایی بتونید بکنید ممنون میشم . کارت هایی هم که توی برنامه خروجی میگیرم هم وقتی تو اکسل باز میکنم فارسی هاش بهم میریزه . ممنون میشم کمک کنید .

در مورد اولی نمیدونم
در مورد دومی وقتی با اکسل import text میکنید باید کدینگش رو هم انتخاب کنید. من امتحان نکردم اما فکر کنم اینطوری بشه.

somi یکشنبه 15 دی‌ماه سال 1392 ساعت 11:59 ق.ظ

bebakshid mishe begid vaghti file excel ro import mikonam,unicode ro chi entekhab mikonam.khdoehs rooye ISO-8859-1 enetekhab shode ama eroor mide va baz nemikone,az list chand taye digaro entekhab kardam random ama bazam error dad.mishe begid kodom unicode ro bayad entekhab kard?
sepaasgozaram

windows-1252 یا 1256 امتحان کنید

somi یکشنبه 15 دی‌ماه سال 1392 ساعت 11:12 ب.ظ

emethan kardam,baz ham msohekl hast..nemidonma shayad exel man msohkeli dare!

برام بفرستید نگاهش کنم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد