زیر آسمان خدا

این وبلاگ داستان یک پسر ایرانیه که تصمیم گرفت بره امریکا و برای این کار دو سال اپلای کرد تا بالاخره پذیرش گرفت و ...

زیر آسمان خدا

این وبلاگ داستان یک پسر ایرانیه که تصمیم گرفت بره امریکا و برای این کار دو سال اپلای کرد تا بالاخره پذیرش گرفت و ...

از SMU پذیرش بدون فاند گرفتم

دیشب ساعت 1:30 بود که از SMU بهم ایمیل زدن که بهت پذیرش دادیم, فقط چون فاند بهت تعلق نگرفته ضمانت مالی رو بفرست که برات I-20 بفرستیم, یکی نیست به اینا بگه که آخه اگر من پول داشتم که نمی آمدم دکترا بخونم!

چند تا عکس هم از SMU بذارم.


خدایی این درختا رو آدم میبینه روحش شاد میشه. فقط نمیدونم چرا امریکا اینقدر درخت کم داره.

اینم هال اصلی اش.

اینم نمایی دیگه از درخت ها و اسم دانشگاه

توی پست بعدی هم راجع به دالاس که این دانشگاه وسط شهرش هست بذارم.


خلاصه دستشون درد نکنه. به قول بچه ها پذیرش بدون فاند همون ریجکت محترمانه هست. هرچند که بعضی ها میگن حالا برو شاید ترم بعد بتونی فاند بگیری اما راستش من پول همون یک ترم رو هم ندارم, مخصوصا از زمانی که دیگه داداشم هم میخواد بره ایتالیا که دیگه روی خانواده هم هیچ حسابی نمیشه کرد.

به هر حال من که برنامه ریزی کردم برای تافل و برای جی آر ای و قرار شد که اونا رو ببرم بالا. دیشب هم ایمیل زدم به دانشگاه CGU که یه جورایی ازشون پرسیدم برای فاند چکار کنم اونا هم نوشته بودن که نمره تافل و جی آر ای رو باید بالا ببری.

خلاصه که با جواب این دانشگاه میشه گفت که من دیگه امریکایی شدم چون اینا رو دیفر میکنم و برای سال بعد میتونم مطمئن باشم که با نمره بالاتری که از اون امتحانا میگیرم بدشون نمیاد بهم فاند بدن! البته امیدوارم که سال دیگه بتونم UCLA یا UCI پذیرش بگیرم. چون اون دانشگاه ها یه حال دیگه ای داره. اما به همینم راضی هستم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد