زیر آسمان خدا

این وبلاگ داستان یک پسر ایرانیه که تصمیم گرفت بره امریکا و برای این کار دو سال اپلای کرد تا بالاخره پذیرش گرفت و ...

زیر آسمان خدا

این وبلاگ داستان یک پسر ایرانیه که تصمیم گرفت بره امریکا و برای این کار دو سال اپلای کرد تا بالاخره پذیرش گرفت و ...

یک کم در مورد شهر دالاس

خب یکی دو تا عکس هم از خود شهر دالاس بذارم که یکی از بهترین شهرهای امریکاست.


این یه عکس از دالاس توی روز.



اینم یه عکس دیگه توی شب

دالاس نهمین شهر بزرگ امریکاست و شهر زیبایی هست اما یه کم آب و هواش خرابه. البته باز نسبت به خیلی جاهای امریکا خوب تره. کلا ایرانی توش زیاده و خیلی ها هم به خاطر اینکه ارزونتر از کالیفرنیاست بعد از گرفتن گرین کارت مقصد اولشون دالاس هست. شرکت های تجاری زیادی توی این شهر هست که متعلق به کشورهای مختلف هست. میگن که کلا 2 فصل تابستون و زمستون بیشتر نداره و بقیه فصل ها اصلا معلوم نیست که کی میاد و کی میره. هواش هم تا حدودی مرطوب هست و همه ماه های سال بارندگی داره. زمستون ها هم برف داره و تابستون ها هم خیلی گرم میشه. اطراف های شهر هم بعضا گردباد میاد, اما خب ظاهرا توی خود شهر گردباد نداره.
بعضی از دوستای من که فامیل دارن فامیلاشون توی دالاس هستند و اونجا زندگی خوبی دارند و راضی هستند. اول اوایل که فکر میکردم امریکا خیلی شهر های بزرگی داره به یکی از بچه ها گفتم دالاس چیه و به چه دردی میخوره. اونم گفت چی میگی؟! عموم اونجا زندگی میکنه خیلی شهر معرکه ای هست. اگرچه هنوزم اعتقاد داشت کالیفرنیا یه چیز دیگه است!

نظرات 1 + ارسال نظر
سلام یکشنبه 11 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 03:15 ق.ظ

آقا من دونه به دونه صفحات وبلاگتو همشونو ذخیره کردم که سر فرصت همشونو بخونم....تروخدا یه کاری کن آخرش که تموم شد بتونم یه برنامه ای برای مهاجرتم ردیف کنم..من18سالمه و امسال کنکور دادم(گفتم که بدونی برام مهمه و نمیخوام زمان از دست بدم)مر30

شما از امروز زبان بخون. برای GRE بخون. بعد اگر دانشگاهتون فرصت مطالعاتی میده که برید خارج از کشور برو. قطع به یقین بهترین جای امریکا میتونی پذیرش بگیری. برای شمایی که لیسانس هستی نمره زبان و GRE و معدل = پذیرش

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد