زیر آسمان خدا

این وبلاگ داستان یک پسر ایرانیه که تصمیم گرفت بره امریکا و برای این کار دو سال اپلای کرد تا بالاخره پذیرش گرفت و ...

زیر آسمان خدا

این وبلاگ داستان یک پسر ایرانیه که تصمیم گرفت بره امریکا و برای این کار دو سال اپلای کرد تا بالاخره پذیرش گرفت و ...

درستی قطعیت تصمیمم برای ادامه دکترا

تصمیم درستدیشب با پذیرشی که از SMU گرفتم, فهمیدم که بازم حق با استخاره بوده و من برای ادامه دکترا بهترین تصمیم رو گرفتم. چون که امسال بودن نمره مناسب و تافل و جی آر ای که تونستم پذیرش بگیرم, یقین دارم که سال دیگه میتونم همین پذیرش ها رو تبدیل به پذیرش با فاند کنم و یا اینکه از دانشگاه های بهتری مثل UCLA و UCI پذیرش بگیرم که دوستشون دارم. مطمئنم اگر میرفتم استرالیا فردا پشیمون میشدم که چرا نشنستم چند ماه بخونم و برم امریکا.

نظرات 1 + ارسال نظر
کژال یکشنبه 21 تیر‌ماه سال 1394 ساعت 06:39 ب.ظ

استخاره من این بود که دقیقا تو این چند وقت گذشته که خسته شدم از فکرهای جور واجور که واسه کجا اقدام کنم واز خدا با تمام وجود خواستم کمکم کنه و راهی پیش روم بذاره با وبلاگ تو اشنا شدم و الان فقط به امریکا فک میکنم و نه سوءد یا استرالیا اصلا انجا رو دست و دلم نمی رفت
درسته گرون میشه ولی از الان کمتر ولخرجی میکنم و رستوران تفریح و خرید لباسای جور و واجور و... کنار میذارم و با شروع کاری هم از مهر پولامو جمع میکنم خدا هم بزرگه کمک میکنه,حداقل وقتی درسم تموم شد و خواستم ۱%هم برگردم خیالم راحته کشور و دانشگاه خوبی رفتم و عمرم و تلف نکردم و پشتوانه خوبی هس اگه موندم که چه بهتر
ممنون که باعث شدی انگیزه بگیرم ممنون که اینجا هست,خدایا شکرت
فقط خواهشن اینجا باشه تا من به آخرش برسم تا بهت برسم و اونوقت وبلاگجدیدتم کاری کن بشه نظر گذاشت خواهشن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد