زیر آسمان خدا

این وبلاگ داستان یک پسر ایرانیه که تصمیم گرفت بره امریکا و برای این کار دو سال اپلای کرد تا بالاخره پذیرش گرفت و ...

زیر آسمان خدا

این وبلاگ داستان یک پسر ایرانیه که تصمیم گرفت بره امریکا و برای این کار دو سال اپلای کرد تا بالاخره پذیرش گرفت و ...

روزهای تکراری من

صبح بیدار میشم. سریع صبحانه میخورم و راه میفتم میرم سر کار. توی راه از همون پادکست ها که معرفی کرده بودم گوش میدم. بعد تا ساعت 5-6 کار میکنم. وسطش برای تفریح(!) اگر بتونم یه کم لغت حفظ میکنم. بعد دوباره میام خونه. توی راه باز پادکست گوش میدم (بعضی موقع ها هم تیلور گوش میدم). شب خیلی خسته ام. یه چیزی میخورم و اگر رمقی باشه لغت حفظ میکنم و نباشه یک کم تلویزیون میبینم و میخوابم و باز فردا...

تنها چیزی که این وسط گم شده همون پایان نامه ام هست. اصلا وقت نکردم روش کار کنم. امیدوار بودم که اون هفته تموم بشه نشد. حالا این هفته هم انگاری تموم نمیشه.

اگرچه خیلی خسته کننده هست از روزهام راضی هستم اما کاش پایان نامه ام رو زودتر دفاع میکردم که راحت میشدم. هر وقت بهش فکر میکنم پشت پلکم میزنه!

خدا میدونه که فردا چطور بشه.

نظرات 2 + ارسال نظر
اقا حبیب چهارشنبه 21 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 09:42 ق.ظ

سلام.یه سوال.میخواستم بدونم کلا هزینه تحصیل برادر شما تو ایتالیا چقدر میشه؟ممنون

سلام
با محاسبه ما برای تحصیل توی ایتالیا خود دانشگاه که سالی 3300 یورو میگیره. 2 سال میشه 6600 یورو
ارزونترین خوابگاهشون 200 یورو توی ماه هست.
خرج خورد و خوراک هم چیزی در حدود 150-200 یورو میشه.
اگر رفت و آمد و ... رو اضافه کنیم ماهی 50 یورو هم اونا میشه.
یه سری هم خرج های اضافی و پیش بینی نشده همیشه هست (مثل بیمه یا خرید یه کتابی که گیر نمیاد) اونم ماهی 100 یورو

جمع برای 2 سال

دانشگاه 6600
بیمه 200
خوابگاه 4800
غذا 4800
رفت و آمد 1200
پیش بینی نشده 2400
--------
20000 یورو
البته چیزی که نوشتم میشه گفت مینیممه. خرج پوشاک و حذف کردم فکر کردم از اینجا بگیره و خرج کتاب و ... رو هم حذف کردم گفتم Ebook گیر بیاره. خوابگاه رو هم خیلی مینیم زدم (خرج اصلی همین خونه هست)

یورو الان تقریبا 1700 هست که میشه 35 میلیون برای 2 سال. 2 بار هم بخواد برگرده ایران 2 میلیون پول هواپیما هم به این اضافه میشه.

اقا حبیب پنج‌شنبه 22 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 11:40 ق.ظ

اقا بسیار ممنون.خیلی کامل بود.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد