زیر آسمان خدا

این وبلاگ داستان یک پسر ایرانیه که تصمیم گرفت بره امریکا و برای این کار دو سال اپلای کرد تا بالاخره پذیرش گرفت و ...

زیر آسمان خدا

این وبلاگ داستان یک پسر ایرانیه که تصمیم گرفت بره امریکا و برای این کار دو سال اپلای کرد تا بالاخره پذیرش گرفت و ...

خبر بد: افزایش 4 برابری مبلغ خرید مدرک برای ورودی های 89

بالاخره مسئولین راه حل برای خارج نشدن مغزها پیدا کردند. اصل خبر مربوط به سایت اپلای ابراد هست.

اول اینکه نظام وظیفه (به قول بچه ها کثیفه) دیگه اجازه خروج برای مقطع لیسانس رو نمیده به این بهانه که به اندازه کافی دانشگاه آزاد داریم. حالا فرض کنید که شما میخواهید برای لیسانس برید UCLA, اما میگن برو دانشگاه آزاد سر تپه!


بعدش هم آمدن خرید مدرک بچه های روزانه رو هم کردن ترمی 2 میلیون. به عبارتی شما اگر بخواهید از کشور خارج بشید و فقط فوق لیسانس روزانه باشید باید حدود 10 میلیون بدید وزارت علوم 15 میلیون هم وثیقه بذارید و چند میلیون هم خرج بلیت و ویزا میشه و خدا به خیر کنه اگر یکی مثل من بی پول باشه که پذیرشم بگیره و نتونه بره. 



به نازم به این تفکر والا.


خب باز خوبه ما ورودی 89 نیستیم اگرنه دیگه اصلا به خارج رفتن فکر هم نمیکردم. من اگر پول داشتم که روزانه درس نمیخوندم میرفتم اروپا درس میخوندم. یعنی فکر کن اگر داداش من به سلامتی خودش رو میکشت و فوقش رو روزانه دانشگاه تهران قبول میشد, بعد که میخواست مدرک بگیره (فرض کنیم ورودی 90 هم میشد) باید حدود 10-12 میلیون فقط برای خرید مدرکش میداد. خب خل که نیست میره خارج میخونه. نیازی هم به اون کنکور مسخره نیست به جاش زبان میخونه و زبانش خوب میشه.


نظرات 4 + ارسال نظر
م یکشنبه 2 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 06:10 ب.ظ http://www.bato651.blogfa.com

هوووم من ورودی 89 ارشدم! با کاریابی میخام ازاد کنم!بهم گفتن 5ملیون و هشتصد!!!!!!لیسانسم با کاریابی ازاد کردم!

سایه یکشنبه 31 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 11:58 ب.ظ

واااای خدایاا:(((
من دارم واسه کنکور ارشد میخونم!
دیگه با چه انگیزه ای بخونم آخه؟؟:((((
نمیشه وثیقه گذاشت اگه قصد برگشت داشته باشیم؟؟

وثیقه 5 میلیونی میگیرن. شما نگران پولش نباش. اگر بخواد بشه خدا از یه جایی میرسونه که خودتونم نفهمید.

سایه دوشنبه 1 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 01:29 ب.ظ

مرسی که جواب دادید:) امیدم بیشتر شد:)
بله حرف شما کاملا درسته، اگر خدا بخواد حتما میشه
خوب با محاسبات زمینی من سخته ولی خوب ممکنه!:)
بازم ممنون

زهرا شنبه 7 دی‌ماه سال 1392 ساعت 06:33 ق.ظ

سلام
ببخشید وزارت بهداشتم جزء این لیست حساب میشه؟؟

سلام
نمیدونم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد