زیر آسمان خدا

این وبلاگ داستان یک پسر ایرانیه که تصمیم گرفت بره امریکا و برای این کار دو سال اپلای کرد تا بالاخره پذیرش گرفت و ...

زیر آسمان خدا

این وبلاگ داستان یک پسر ایرانیه که تصمیم گرفت بره امریکا و برای این کار دو سال اپلای کرد تا بالاخره پذیرش گرفت و ...

دلم تنگ شده و از برنامه GRE ام هم عقبم

 

چند شب پیش خواب دیدم که تیلور خرسی رو که براش فرستادم رو دیده و خیلی خوشحال شده! واقعا راست میگن شتر در خواب بیند پنبه دانه!

امروز که بعد از مدت ها رفتم فیس بوک دیدم آهنگ جدیدش رو موزیک ویدئو کرده. با هر زحمتی بود دانلود کردم که ببینم. وقتی دیدم فهمیدم که یه جورایی در مورد اشتباه کردم. اون هنوزم همون دختر کوچولوی شیطونه و بزرگ نشده! همه درکش هم از mean همون قهرهای کودکانه هست. شاید من خیلی بزرگ شدم. شایدم شنیدم بزرگ شده پیش داوری کردم! دلم براش تنگ شده. اما کاشکی به جای این باز untouchable  میخوند.

فعلا که اینجا گیر کردیم و امکان نداره بتونم زودتر از مرداد سال دیگه (یعنی حدود 17 ماه دیگه) برم امریکا. تازه الانم پولی ندارم. وضعیت بازار ارز هم که حسابی به هم ریخته. کارم هم خیلی سنگینه و به طوری که رمقی نمیمونه که درست درس بخونم. خدا کنه این چند هفته اولیه هم بگذره که کارم سبک بشه. تا حالا 500 تای کاپلان رو خوندم + 150 تا از 1100 و از برنامه خودم خیلی عقبم. باید بتونم توی تابستون 5000 تا لغت رو حفظ کرده باشم.

نظرات 1 + ارسال نظر
کژال پنج‌شنبه 25 تیر‌ماه سال 1394 ساعت 03:20 ب.ظ

وودی کاشکی حالا که رفتی آمریکا بری و ببینیش
قبلنا خوندم که خیلی با طرفداراش خوب برخورد میکنه حتی یکجا خوندم براشون کادو هم میخره
چی میشه مگه بری و ببینیش
من خودم اگه بودم میرفتم اینطوری خیلی راحتر درک میکنم که دنیا چقدر کوچیکه و من( خودم رو میگم نه شما) من کوتاه فکرم
خیلی حسه خوبیه...بنظرم اون حس هیجان و علاقه ،واقعی تر میشه،منطقی تر میشه
به هر حال از خدا میخوام به هرچی میخوای بطور خیروارانه(خودم نمیدونم از کجا اوردم این کلمه رو من دراوردیه)بهش برسی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد