زیر آسمان خدا

این وبلاگ داستان یک پسر ایرانیه که تصمیم گرفت بره امریکا و برای این کار دو سال اپلای کرد تا بالاخره پذیرش گرفت و ...

زیر آسمان خدا

این وبلاگ داستان یک پسر ایرانیه که تصمیم گرفت بره امریکا و برای این کار دو سال اپلای کرد تا بالاخره پذیرش گرفت و ...

پرسش و پاسخ

پرسش و پاسخسلام

بچه هایی که برام توی صندوق پستی پیام میذارید, متاسفام که بگم فرصت کافی ندارم که به همه سئوالات جواب بدم و از اون بدتر اینکه بلاگ اسکای اجازه پاسخ به صندوق پستی رو نمیده. از این به بعد سئوالات مهم رو سعی میکنم که توی یه بخش به اسم جواب به سئوالات بذارم که برای بقیه هم قابل استفاده باشه. اما اکیدا توصیه میکنم که سئوالاتتون رو تا جایی که میشه از انجمن های این کار بپرسید.


اپلای ابراد برای اپلای

مایگرنت هلپ و مهاجرسرا برای مهاجرت (مخصوصا به استرالیا)

نظرات 2 + ارسال نظر
شادی شنبه 1 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 01:31 ق.ظ

سلام وودی مهربان
واقعا ممنونم که تجربیات و اطلاعات لازم رو توی این وبلاگ قرار دادید تا بقیه استفاده کنن.
من یه ازتون سوال داشتم. من قصد دارم که برای چندتا از دانشگاه های آمریکا و اروپا اقدام کنم و با این قیمت ارز چیزی حول و حوش 7-8 میلیون باید هزینه کنم و بخش زیادی از این پول رو هم باید قرض کنم . بنابراین میخواستم بدونم کی میتونم این قرض رو برگردونم. سوال من اینه که معمولا توی دانشگاه های آمریکا و یا اروپا(اگه اطلاع دارید) چقدر فوند میدن؟ آیا میتونم خیلی زود این هزینه رو جبران کنم؟ لطفا اگه امکانش هست بهم اعداد و ارقام بدید.
میدونم که وبلاگ بسته شده ایمیلم رو گذاشتم و ممنون میشم اگه چواب بدید.
بازم ممنون

سلام
در مورد هزینه ها از بلاگم بخونید, حتی نوشتم که چطوری هزینه ها رو پایین بیارید.
در مورد قرض نمیدونم. تصمیم با خودتونه. به نظرم سعی کنید هزینه رو تا جای ممکن پایین بیارید و یا اگر بتونید خودتون کار کنید تا هزینه امتحانات رو بدید. در مورد برگردوندن خیلی بستگی به خودتون داره. من اینجا ماهی 1500 تا فاند میگرفتم که با توجه به اینکه همخونه ای گرفته بودم و کم خرج میکردم میتونستم ماهی 700-800 دلار پس انداز کنم. ماشینم رو هم از همین پس انداز خریدم. البته الان یه کم خرج ها رفته بالاتر و قراره حقوقمون رو بیشتر کنن. اما بودن بچه هایی که آمدن و یه چیزی هم بدهکار شدن, بس که ولخرج هستن. اروپا پولی که میدن معمولا 1.5 برابر امریکاست و خرج اپلای اکثر دانشگاه ها خیلی کمتره. اما موقعیت مخصوصا برای دکترا کمتره.
موفق باشید.

سارا سه‌شنبه 6 مهر‌ماه سال 1400 ساعت 03:02 ق.ظ

سلام
ممنون میشم جواب بدید
می خواستم بدونم الان تو سال ۱۴۰۰ اوضای اپلای آمریکا و بودجه اساتید چطوره? چهار,پنج سال دیگه چطور?

سلام. به نظر من تغییر خاصی نکرده. در مورد پیش بینی آینده واقعا نمیدونم چی بگم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد