زیر آسمان خدا

این وبلاگ داستان یک پسر ایرانیه که تصمیم گرفت بره امریکا و برای این کار دو سال اپلای کرد تا بالاخره پذیرش گرفت و ...

زیر آسمان خدا

این وبلاگ داستان یک پسر ایرانیه که تصمیم گرفت بره امریکا و برای این کار دو سال اپلای کرد تا بالاخره پذیرش گرفت و ...

پرسش و پاسخ: چگونگی اقدام برای ویزای 476

اپلای برای استرالیاپرسش:

با سلام

من فارغ التحصیل دانشگاه امیر کبیر هستم در مقطع ارشد صنایع.ممنون می شم اگر در زمینه این ویزا و چگونگی اقدام برای این ویزا توضیحاتی به من بدهید.چون سفارت استرالیا در ایران مسئولیتی در قبال این ویزا نمی گیرد و می گوید خودتان باید با استرالیا مکاتبه کنید.این که چگونه می توان برای این ویزا اقدام کرد را نمی دانم.ممنون می شوم کمک کنید
-----------------------------------

پاسخ:

من اطلاعاتی که داشتم رو توی وبلاگم گذاشتم اما اگر میخواستم خودم اقدام کنم از طریق سایتش اقدام میکردم. خودم هم که از رفتن منصرف شدم
شما نباید بیشتر از 2 سال از فارغ التحصیلی اتون گذشته باشه و آیلتس 6 هم داشته باشید.
اینکه سفارت اینجا کاری میکنه یا نه رو نمیدونم اما ظاهرا میشه آنلاین اقدام کرد. همه اطلاعات در این مورد رو میتونید توی سایت سفارت استرالیا ببینید:
http://www.immi.gov.au/skilled/general-skilled-migration/476/how-to-apply.htm
گزینه اپلای آنلاین دارد و فقط یه کارت اعتباری میخواد که بتونید هزینه اپلیکیشن رو بدید.


متاسفانه من کسی رو مستقیم نمیشناسم که گرفته باشه اما غیرمستقیم میدونم که از همین

ایران این ویزا رو گرفتن

ببخشید که بیشتر از این نمیتونم کمک کنم
انجمن مایگرنت هلپ رو یه سر بزنید حتما کمک میکنند.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد