زیر آسمان خدا

این وبلاگ داستان یک پسر ایرانیه که تصمیم گرفت بره امریکا و برای این کار دو سال اپلای کرد تا بالاخره پذیرش گرفت و ...

زیر آسمان خدا

این وبلاگ داستان یک پسر ایرانیه که تصمیم گرفت بره امریکا و برای این کار دو سال اپلای کرد تا بالاخره پذیرش گرفت و ...

شمال ایران زیباترین جای دنیا

برای برگشتن مشهد از جاده شمال برگشتیم که مثل رفتنی گرما زده نشیم. شاید بارها از این جاده رد شده باشیم اما هیچ وقت من اینطور دقت نمی کردم.


(دوربین موبایلم هم دیگه از رده خارجه! باید یه موبایل دیگه بخرم.)


کلا چند وقتی هست که به چیزایی که اینجا داریم خیلی توجه میکنم. شاید برای اینکه اگر رفتنی شدم بدونم دلم برای چه چیزایی تنگ میشه. من بعضی کشورهای اروپایی رو رفتم اما باور کنید هیچ جایی به زیبایی شمال ایران ندیدم. حتی اتریش که واقعا کشور زیبایی هست بازم پیش شمال کم میاره! 



این سفر البته طولانی ترین سفر عمرم تا حالا شد. نزدیک 21 ساعت و نیم توی راه بودیم. جاده خیلی شلوغ بود و چند جایی هم تصادف شده بود و خلاصه بسیار طول کشید که رسیدیم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد