زیر آسمان خدا

این وبلاگ داستان یک پسر ایرانیه که تصمیم گرفت بره امریکا و برای این کار دو سال اپلای کرد تا بالاخره پذیرش گرفت و ...

زیر آسمان خدا

این وبلاگ داستان یک پسر ایرانیه که تصمیم گرفت بره امریکا و برای این کار دو سال اپلای کرد تا بالاخره پذیرش گرفت و ...

رابطه تحقیق و کندن زمین

به نظر من تحقیق شبیه شکافتن زمین می مونه و هدف اینه که اطلاعات دقیقی از زمینی که زیر پاتون هست بدست بیارید. جالبه که delve انگلیسی هم معنی بیل زدن میده و هم تحقیق کردن! حالا یه جاهایی سنگه, یعنی هر چی تحقیق کنید هیچی پیدا نمیکنید, یه جاهایی هم گنجه (که معمولا شانسیه) و ممکنه یک دفعه از تحقیقی که میکنید نتایجی بدست بیارید که همه رو به شگفتی وادار کنه. ممکنه توی تحقیق به یه چاه نفت برسید و بعدا بتونید روش پالایشگاه بزنید (مثل موتور جستجوی Google) و ممکن هم هست به آب برسید و به زندگی میلیون ها نفر کمک کنید. اما معمولا اینه که شما قسمتی از خاک رو میکنید و فقط میفهمید که این خاک توش چی بوده! حالا یکی یه استادی داره که بهش میگه اینجا رو بکن! یکی هیچ استادی نداره خودش هر جایی رو که ببینه میکنه و ...
خودتون هم یه کم فکر کنید به نتایج جالبی میرسید.

نظرات 2 + ارسال نظر
یک ماما با چکمه های سفید شنبه 25 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 02:51 ب.ظ http://newmidwife.blogsky.com

خب جالب بود....اما قبلش باید زمینی برای کندن باشه تحقیقی برای جستجو باشه یعنی یه اندیشه قبلش شکل بگیره...تا بشه به گنج رسید وگرنه همینطوری شاید نشه!!!!

اینا همش شکل گرفته, شما کافیه جاهایی که دیگران کندن رو گودتر کنید! کندن مریخ اصلا توصیه نمیشه.

آریا یکشنبه 14 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 06:02 ب.ظ http://aalmaan.blogfa.com

من الان به این نتیجه رسیدم که بیل زدن را یاد گرفتم. اما نمی دونم کجا را باید بکنم. نمیشه هم همه جا را کند!

یاد گرفتم در هر موردی، اطلاعات لازم را به دست بیارم. اما نمی دونم چه جور اطلاعاتی را لازم دارم!

نیاز به یه آدمی دارم که هم رشته ایم باشه و چند سال بزرگتر از من باشه. این شخص باید تمایل به دادن اطلاعات هم داشته باشه... چنین شخصی را تا حالا نتونستم پیدا کنم...

(منظورم شما نبودیدا! شما هم که رشتتون با من فرق می کنه، هم کشوری که زندگی می کنید.)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد