زیر آسمان خدا

این وبلاگ داستان یک پسر ایرانیه که تصمیم گرفت بره امریکا و برای این کار دو سال اپلای کرد تا بالاخره پذیرش گرفت و ...

زیر آسمان خدا

این وبلاگ داستان یک پسر ایرانیه که تصمیم گرفت بره امریکا و برای این کار دو سال اپلای کرد تا بالاخره پذیرش گرفت و ...

خواهش میکنم درخواست جواب خصوصی نکنید

سلام


یکبار نوشته بودم که این بلاگ اسکای اجازه جواب به صندوق پستی رو نمیده و من مجبورم توی وبلاگ جواب بدم. اینبار رو خصوصی جواب میدم ولی از این به بعد کسانی که سئوال خصوصی داشته باشن رو اصلا جواب نمیدم. خواهش میکنم یه سئوالاتی بپرسید که بشه توی وبلاگ گذاشت و جوابش به درد همه بخوره. اگر موردتون خاصه یا نمی خواهید توی وبلاگ باشه بهتره اصلا از من نپرسید.


با تشکر

----------------------------------

آپدیت 1391: مشکلی نداره. میتونید برام هر جوری خواستید پیام بذارید.

نظرات 1 + ارسال نظر
دانشجو جمعه 31 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 07:47 ب.ظ

سلام
خیلی ممنون از جوابتون. جوابهارو اگر نمیشه خصوصی داد لااقل ویژگی های خصوصی رو پاک کنید که پیش دوستان آبرومون نره. لطفا زمان مناسب و نحوه ثبت نام جی آر ای و تافل به طور مفصل توضیح بدید.
خیلی ممنون از پاسختون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد