زیر آسمان خدا

این وبلاگ داستان یک پسر ایرانیه که تصمیم گرفت بره امریکا و برای این کار دو سال اپلای کرد تا بالاخره پذیرش گرفت و ...

زیر آسمان خدا

این وبلاگ داستان یک پسر ایرانیه که تصمیم گرفت بره امریکا و برای این کار دو سال اپلای کرد تا بالاخره پذیرش گرفت و ...

تیرماه و تجربیاتی جدید در حفظ لغات GRE

خب تیر ماه هم تموم شد و این ماه تجربیاتی جدید در مورد GRE داشتم.

1- نباید توی مطالعه وقفه داشت اونم 10 روزه
تا امروز حدود 1300 تا لغت دیگه خوندم و توی تیر یه تجربه جدید داشتم. اول اینکه 10 روز اول تیر رو کلا GRE نخوندم و به کارهای پایان نامه ام رسیدم. اما بعدش که برگشتم یکباره دیدم خیلی چیزا از کله ام پریده. چند روزی طول کشید تا مرور کردم. به نظر توی خوندن نباید وقفه انداخت. اونم برای 10 روز.
2- نباید مرور لغت ها رو دست کم گرفت
این آخرای تیر هم احساس میکنم کله ام پر شده از لغات و بعضی وقتا لغتها رو با هم اشتباه میگیرم. به خاطر اینه که کارهای شرکت سنگین شده و کمتر وقت میکنم که لغتا رو مرور کنم. 

۳- خوندن متن ها و نگاه کردن فیلم ها خیلی به یادگیری کمک میکنه

خوشبختانه لغت های GRE خیلی پرتکرار هستند و این ماه که چند تا کارتون و فیلم دیدم کلی لغت ها توش تکرار شدن و لذت بردم. از همه بهتر کارتون پاندای کنگ فو کار 2 بود که فقط 5-6 تا لغتش رو تا حالا نشنیده بودم. ولی متن ها خب خیلی بهتر هستن. چون توی یه متن کلی اون لغت رو میبینی و دفعه بعد که ببینی به جای اینکه 3-4 ثانیه طول بکشه که معنی اش بیاد توی ذهن به سرعت معنی اش میاد توی ذهن.

GRE
نظرات 1 + ارسال نظر
یکی سه‌شنبه 4 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 01:03 ق.ظ

ُسلام یک سوال دارم خیلی راجع بهش از افرادی که می شناختم پرس و جو کردم هر کدام یک جواب دادند. برای بهبود speaking چه کنم؟
من ارشد مهندسی دارم دنبال مدرک خاصی تا الان که نیستم فقط دوست دارم زبانم خوب باشد یعنی بتونم صحبت کنم.
هر کاری واقعا لازم باشه انجام می دهم به تازگی کلاس زبان را شروع کرده ام اما هیچ کمکی به من در این زمینه نمی کنه.
بسییییییییییییییار سپاسگزار میشم اگه راهنمایی فرمایید.

سلام
راستش من خیلی در این زمینه نمیدونم اما چیزی که مسلمه اینه که شما باید حرف بزنید که حرف زدنتون خوب بشه! اما قبلش باید خوب گوش کرده باشید تا توی ذهنتون ساختارهای زبان کم کم شکل بگیره.
توی وبلاگ نوشتم که خودم چکار میکنم. خلاصه اش اینه که پادکست های EslPod رو که گوش میدم, وقتی تموم شد سعی میکنم که اون داستان رو خودم بگم. نه اینکه حفظ کنم, فقط خودم بگم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد