زیر آسمان خدا

این وبلاگ داستان یک پسر ایرانیه که تصمیم گرفت بره امریکا و برای این کار دو سال اپلای کرد تا بالاخره پذیرش گرفت و ...

زیر آسمان خدا

این وبلاگ داستان یک پسر ایرانیه که تصمیم گرفت بره امریکا و برای این کار دو سال اپلای کرد تا بالاخره پذیرش گرفت و ...

پیدا کردن دانشگاه توی امریکا (مقطع تحصیلات تکمیلی)

الان دیگه وقت اونه که دانشگاه هایی رو که میخواهید اپلای کنید پیدا کنید و بررسی کنید. خوشبختانه برای امریکا سایت های خوبی برای پیدا کردن دانشگاه و رشته پیدا میشه.
اول از همه سایت USNews هست که دانشگاه ها رو رتبه بندی میکنه. بین همه رتبه بندی هایی که من دیدم (times و QS) این رتبه بندی از همه بهتر بوده.
http://grad-schools.usnews.rankingsandreviews.com/best-graduate-schools
دقت کنید که لینکی که گذاشتم برای مقطع تحصیلات تکمیلی (ارشد و دکترا با هم) هست. میتونید زمینه ای که میخواهید ادامه تحصیل بدید رو پیدا کنید و دانشگاه هایی که به زمینه شما میخورن رو انتخاب کنید (فقط خواهشا فقط توی فکر 20 تای اول نباشید و بقیه رو هم نگاه کنید.)

اینم یه سایت نسبتا خوب دیگه برای پیدا کردن دانشگاه ها توی امریکا هست. خوبیش به اینه که میتونید بر اساس ایالت و رشته هم فیلتر کنید. البته نتایجش خیلی دقیق نیست اما به نظرم بد هم نبود
http://www.gradschools.com


بهترین جا بعد از اینا سایت wikipedia هست. از اونجا هم میتونید ایالت ها و شهرهای خوب و دانشگاه های اون شهر ها رو پیدا کنید. حتما دانشگاهی رو که پیدا میکنید شهرش رو توی ویکیپدیا چک کنید تا مطمئن باشید جایی هست که میتونید اونجا زندگی کنید.


از images.google.com هم میتونید بعضا عکس های شهر و یا دانشگاه رو پیدا کنید. البته بیشتر برای سرگرمی خوبه. اگر سایت flickerرو دسترسی داشته باشید خب بهتره.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد