زیر آسمان خدا

این وبلاگ داستان یک پسر ایرانیه که تصمیم گرفت بره امریکا و برای این کار دو سال اپلای کرد تا بالاخره پذیرش گرفت و ...

زیر آسمان خدا

این وبلاگ داستان یک پسر ایرانیه که تصمیم گرفت بره امریکا و برای این کار دو سال اپلای کرد تا بالاخره پذیرش گرفت و ...

تمرین ریدینگ برای GRE

همونطور که میدونید امسال GRE خیلی عوض شده و تمرکز بیشتر رو ریدینگ هست. یه سایت خوب که یکی از بچه های اپلای ابراد گذاشته بود اینه:


http://www.codecoax.com/grerc/


شدیدا توصیه میشه که همراه با لغت حفظ کردن ریدینگ هم تمرین کنید.

امروز 3 تا از ریدینگ ها رو زدم و متاسفانه بیشتر از 2-3 تا توی 6-7 سئوال رو نمیتونستم درست جواب بدم. نشون میده که توی این زمینه هنوز ضعیفم. اما یه خوبی داشت اینکه لغت هایی که حفظ کردم واقعا به دردم میخوردن. یعنی پارسال متن های جی آر ای برام ژاپنی بود! الان یه کم واضح تر شده. حتی یه ریدینگش برام 1 لغت جدید هم نداشت (اگرچه بازم فقط 3 تاشو درست جواب دادم)


به غیر از اینا خود کتاب بیگ بوک که تست های سالهای قبل هست واجبه که خودم میخوام از مهر شروع کنم. احتمالا نیمی وقت مهر رو GRE بخونم و نیمه دیگه رو تافل تمرین کنم.

GRE
نظرات 2 + ارسال نظر
مهدی شنبه 12 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 11:40 ب.ظ

احتمالا برای تافل باشه تا جی آر ای،
فکر کنم جی آر ای خیلی سخت تر باشه

سلام
تا جایی که میدونم برای GRE هست (لینکش هم نوشته gre). بعضی ریدینگ هاش خب آوسنه اما بعضی هاشو که میزنم واقعا سخته. اونم بیشتر به خاطر اینکه با متن هایی که لغات اینطوری دارن خیلی آشنا نیستم.

م یکشنبه 2 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 06:39 ب.ظ http://www.bato651.blogfa.com

هرچی بیشتر وبلاگتون رو میخونم بیشتر به اطلاعاتم اضافه میشم واقعن ممنون.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد