زیر آسمان خدا

این وبلاگ داستان یک پسر ایرانیه که تصمیم گرفت بره امریکا و برای این کار دو سال اپلای کرد تا بالاخره پذیرش گرفت و ...

زیر آسمان خدا

این وبلاگ داستان یک پسر ایرانیه که تصمیم گرفت بره امریکا و برای این کار دو سال اپلای کرد تا بالاخره پذیرش گرفت و ...

Google sites and analytics

داشتن سایت برای ارتباط با استادا چیز خوبیه. چون میتونید آمار بگیرید که اصلا آمدن توی سایت یا نه.
برای درست کردن سایت میتونید از سرویس Google Sites http://sites.google.com استفاده کنید که به نظرم خیلی هم راحته.
برای گرفتن آمار هم میتونید از همون Google Analytics استفاده کنید.
در کل اطلاعات رزومه ایتونو میتونید توی سایتتون بذارید و به ایمیل هایی که به استادا میزنید هم آدرس سایت و هم آدرس CV ایتونو بدید که بیان نگاه کنن.
من پارسال به یکی از استادا ایمیل زدم و دیدم آمده سایتم رو نگاه کرده اما جوابی بهم نداد, فهمیدم که خوشش نیومده! حالا شما ایشاالله رزومه خوبی دارید و بیان سایتتون رو ببینن و خوششون بیاد و یه فاند خوب بگیرید.
نظرات 4 + ارسال نظر
Helen سه‌شنبه 27 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 04:38 ب.ظ

سلام . دارم همه حرفای شما رو انجام میدم منتها نمیدونم دقیقا کدوم Templateبرای ایپن مدل سایت باید انتخاب کنم؟

مطمئنا تمپیلیتی که قلب صورتی داره برای استاد جالب نیست! به نظرم یه تمپلیت ساده انتخاب کنید بهتره.

کژال شنبه 4 مهر‌ماه سال 1394 ساعت 07:35 ب.ظ

وودی آیا این کار یعنی سایت درست کردن واسه شما مهندسیاست یا من از علوم انسانی هم میتونم اینکار رو بکنم وبرام مفیده؟

شما هم میتونید کنید. به نظرم مفیده اما نه اونقدر. محتواش مهمتره.

زهرا شنبه 4 مهر‌ماه سال 1394 ساعت 09:37 ب.ظ

سلام وودی جان
من هر اطلاعاتی میخام اینجا پیدا میشه. مووووچکرم

خواهش.

gsa پنج‌شنبه 7 بهمن‌ماه سال 1395 ساعت 04:44 ب.ظ

سلام
خیلی خیلی ممنون بابت همه مطالبی که گذاشتین، واقعا عالین :)
فقط میشه ی راهنمایی هم برای نوشتن نامه به استادا بکنید
یا ی نمونه بزارید

واوو چقدر مطلب هست که باید بخونم
بازم ممنون

سلام راهنمایی گذاشته بودم.بگردین هست.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد