زیر آسمان خدا

این وبلاگ داستان یک پسر ایرانیه که تصمیم گرفت بره امریکا و برای این کار دو سال اپلای کرد تا بالاخره پذیرش گرفت و ...

زیر آسمان خدا

این وبلاگ داستان یک پسر ایرانیه که تصمیم گرفت بره امریکا و برای این کار دو سال اپلای کرد تا بالاخره پذیرش گرفت و ...

امروز کتاب های GRE رو خریدم

از یکی از بچه ها شنیده بودم که انتشارات جنگل کتاب های GRE رو آورده, امروز رفتم انقلاب و خریدم.

کتاب ETS Official Guide قیمت 10500 تومان

کتاب Barron's new GRE قیمت 8400 تومان

کتاب Kaplan new GRE قیمت 8400 تومان


کلا حدود 27 تومن شد که بد نیست. جالب اینجاست که عصر کتاب Practice GRE ETS هم با پست آمده بود دم خونه. خلاصه امروز کتاب بارون شدم. امیدوارم که بتونم برای امتحان آخر آبانیه مطالب مهم اینا رو بخونم.

کتاب اولی شدیدا توصیه میشه, چون ETS پول میگیره برای اون کتاب بنابراین یه جوری امتحان میگیره که کسایی که خونده باشن از پولی که دادن احساس رضایت کنن. عین معلم خصوصی هایی که وقتی با شاگردای خودشون میگیرن سر امتحان یه سئوالایی رو میدن که اون شاگرده بلد باشه و فکر کنه یه چیزی یاد گرفته! من سر تافل پارسال اینو به عینه حس کردم.


شرکت هم صحبت کردم که از هفته دیگه اصلا نرم. گفتن باشه اما به جاش توی مهر و آبان یه روزایی بیا. خدا کنه که دیگه خیلی باهام کار نداشته باشن. این هفته تقریبا میشه گفت که همه کارهای شرکت رو انجام دادم. یه فردایی برم دیگه کار خاصی نمی مونه. واقعا خودمم باورم نمیشه این همه کار کرده باشم!


این مدتم هیچی GRE نخوندم, فکر کنم نصفش یادم رفته باشه. کارهای فارغ التحصیلی ام رو هم نکردم که فکر کنم از هفته دیگه باید شروعش کنم.

GRE
نظرات 6 + ارسال نظر
هستی پنج‌شنبه 24 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 08:22 ب.ظ

سلام

یه پیشنهاد داشتم.میشه لطف کنید کل کتابایی که هم برای تافل و هم GRE در کل مطالب وبلاگ معرفی کرده اید در یک پست به طور منظم قرار بدید و برای هرکدوم هم یه امتیاز از نظر مفید بودن تعیین کنید.

سلام
ممنون از پیشنهادتون. سر فرصت این کارو میکنم. برای GRE که هنوز نخوندمشون اما تافل رو تا اونجایی که پارسال خونده بودم بعدا میذارم.

حمید شنبه 26 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 01:46 ق.ظ

موفق باشین

ممنونم

حمید شنبه 26 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 01:56 ق.ظ

در مورد اینکه قبلا گفته بودین میلان شهر ارواحه. چون ۵-۶ بعازظهر تعطیل میشه. تو این شهر دو تیم پر طرفدار اینتر و ac milan هستن که خیلی از بازیهاشون شب هنگام و زیر نور هست و بعد از بازی طرفدارها جشن میگیرند یا شلوغ و خراب کاری میکنند. حالا چه طوری اونجا شهر ارواح هست؟

ببینید اون روحیه ای که به کل شهر حاکمه مهمه. اینکه توی بعضی شب ها بعضی ها شلوغ میکنن دلیل نیست. تازه توی شهرها محله ها هم بعضا خیلی فرق میکنن. همین تهران شبها یه جاهایی کاملا ساکت و ارواح شکله و یه جاهایی تا خود صبح هم مردم توی خیابونا هستن.
راستش من خودم میلان نبودم و همونطوری که نوشته بودم از دوست برادرم شنیدم. اما رم که رفته بودم واقعا شهر سر زنده ای بود. شبها ساعت 12 که بیرون بودیم تازه مردم میامدن توی رستوران ها مینشستن و سفارش میدادن.

مسعود شنبه 1 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 02:38 ب.ظ

سلام

شما الان که امتحان GRE را دادید به نظرتون کتاب Official Guide مفید بود؟ و همون نظر قبلیو دربارش دارید؟
چه کتابی برا writing خوبه؟
مطمئنید کتاب Official Guide را انتشارات جنگل داشت؟
با تشکر

سلام

بله. قطعا مفید بود. در واقعا نزدیک ترین کتاب به امتحان. من از انتشارات جنگل خریدم.
برای رایتینگ همون کتابی که نوشته بودم برای اینکه الگو بگیرید. راستش من خودم خیلی ننوشتم ولی مثالهای official رو خیلی خیلی خوب نگاه کردم. رایتینگ باید مدام بنویسید که دستتون روان بشه.

موفق باشید

دوست مهربون سه‌شنبه 25 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 12:48 ق.ظ

وودی دوست داشتنی من سلام
اولا بخاطر راهنمایی های قبلیت یک دنیا ممنونم
و حالا میخواستم ازت بپرسم که این کتاب Practice GRE که توی این پست مطرح کردی، ( فکر کنم از عصر کتاب خریده بودی )،کلا چند سری نمونه سوال کامل مشابه آزمون اصلی داره؟
آیا اسم کامل کتاب اینه
Practice Book
for the Paper-based
GRE® revised
General Test
؟
آخه من توی اینترنت فقط همین یکدونه کتابو با این عنوان پیدا کردم
و اونم فقط یکسری نمونه سوال توش داره!!!!!!!

سلام
این کتاب رو همزمانی که برای امتحان ثبت نام میکنید خود سنجش میده و کتاب هم نیست مثل یه مجله میمونه. از بچه هایی که سال قبل داشتن شاید بتونید پیدا کنید. چیز مهمی نیست که بخواهید نگرانش باشید. ثبت نام که کردید همون مدتی که تا امتحان وقت دارید میتونید اینو یه نگاهی کنید. کتاب آفیشال موضوعات اینو کاور میکنه.

دوست مهربون سه‌شنبه 25 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 01:46 ق.ظ

وودی مهربون من دوباره سلام
ببخشید تورو خدا، امشب خیلی مزاحمت شدم
من میخواستم شروع کنم به خوندن کتاب 3500
همش فکر میکردم که اونم مثل کتاب 1100 خیلی متنوع باشه!!!!
ولی امشب که دیدمش، فهمیدم مثل یک دیکشنریه!!!!!!
یعنی بر اساس حروف الفبا شروع کرده به نوشتن لغت!!!
حالا میخواستم ازت راهنمایی بگیرم که
تو این کتابو چطوری خوندی؟؟؟
دقیقا مثل یک دیکشنری بازش کردی و شروع کردی از اول خوندن؟؟؟؟

سلام
از این لینک برنامه اشو دانلود کنید
جاوا رو نصب کنید و از روی این حفظ کنید راحتتره
http://www.mediafire.com/?jvj8v8ipu6klc
موفق باشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد