زیر آسمان خدا

این وبلاگ داستان یک پسر ایرانیه که تصمیم گرفت بره امریکا و برای این کار دو سال اپلای کرد تا بالاخره پذیرش گرفت و ...

زیر آسمان خدا

این وبلاگ داستان یک پسر ایرانیه که تصمیم گرفت بره امریکا و برای این کار دو سال اپلای کرد تا بالاخره پذیرش گرفت و ...

تافل 100

تافل با اون وضعیت فاجعه ام 100 شدم. آفرین به خودم! آفرین به ETS با این امتحان استانداردش که حتی اینکه شب تا صبح نخوابیدم هم باعث نشد فکر کنه نمره زبانم کم شده


ریدینگ 29

لیسنینگ 24

اسپیکینگ 22

رایتینگ 25


لغت های GRE واقعا تاثیر داشتن برای ریدینگ, خودم میدونستم که یا 29 یا 30 میشم. اون یک سئوال هم صد در صد بی دقتی غلط زدم, چون حتی یک سئوالم برام گنگ نبود.


برای لیسنینگ 2 تا سکشن بود که یه دختره حرف میزد جیغ جیغو بود یه جاهاییشو نفهمیدم چی میگه, یه سکشن هم حواسم نبود وقت کم آوردم و 3 تا سئوال رو توی 4 ثانیه زدم, یعنی تا سئوال میامد میدیدم و میزدم. شانس من آخریش 2 گزینه ای بود دیگه 2 تای اول رو زدم که سرعت موس ام برسه به 1 ثانیه! خب اینو صد در صد غلط زدم اما در کل راضی بودم. نمیدونم چرا اینقدر کم شدم, توی خونه 29 شده بودم.


اسپیکینگ که نوشته بودم چی شد. راستش رو بخواهید از پارسال خیلی خیلی بدتر داده بودم. نمیدونم چطوریه که نمره ام با پارسالم یکی شد. بازم خدا رو شکر زیر 20 نشدم. الان فقط از مینیمم UCLA کمتر دارم که اونم مهم نیست. ایمیل میزنم میگم همینه که هست!


رایتینگ هم موضوعش بد بود نتونستم خوب استنتاج کنم. توی جمله سازی ها هم یه کم ناپرهیزی کردم و هر چی آمد به ذهنم نوشتم. اگرنه شاید میشد که بالای 25 هم بگیرم.


در کل نمره جادویی 100 رو گرفتم. واقعا 100 برای تافل یه نمره جادویی هست چون بالای 99% درصد دانشگاه رو میشه باهاش اپلای کرد. فقط تا حالا استنفورد رو دیدم که مینیمم زده 113, اونا هم دیگه خیلی پر رو هستن! اونجا هم جای ما نیست خب. ولی اگر میشد رفت چی میشدا!

نظرات 1 + ارسال نظر
مرتضی سه‌شنبه 26 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 12:37 ق.ظ

سلام
تبریک میگم
نمره تافل خوبی اوردی ان شاالله جی ار ای هم خوب بشه
من 30 مهر جی اری دارم گرچه حس می کنم خوب خوندم ولی خودت که میدونی هر چی بخونی خیلی فرقی نمیکنه
به هر حال التماس دعا

سلام
ممنونم. شما هم همینطور.
GRE هم خیلی فرق میکنه, در عرض یک ماه میشه کلی لغت حفظ کرد و کلی هم متن جدید خوند و یاد گرفت. من امتحان شنبه رو زیاد امیدی بهش ندارم. فقط میخوام برم ببینم سطح سئوالا چطورین.
امتحان 28 آبان خیلی مهمه برام. مطمئنم اگر اتفاقی نیوفته میتونم نمره ای رو که میخوام بگیرم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد