زیر آسمان خدا

این وبلاگ داستان یک پسر ایرانیه که تصمیم گرفت بره امریکا و برای این کار دو سال اپلای کرد تا بالاخره پذیرش گرفت و ...

زیر آسمان خدا

این وبلاگ داستان یک پسر ایرانیه که تصمیم گرفت بره امریکا و برای این کار دو سال اپلای کرد تا بالاخره پذیرش گرفت و ...

برای دانشگاه ها استخاره گرفتم!

دیشب یه کار عجیبی کردم, رفتم برای 5 تا از دانشگاه هایی که میخواستم اپلای کنم و پارسال پذیرش گرفته بودم استخاره گرفتم.

امشب که جواب استخاره رو گرفتم از تعجب شاخ در آوردم! چهار تای اول همه بد آمده بود و آخریش دانشگاه سن دیگو بود خوب آمده بود. فکر کنید 3 تا دانشگاه توی لس آنجلس همه بد آمده باشه و یه دانشگاه هم دلمون خوش بود توی دالاس قبول شدیم اونم بد آمده. بعد یه دانشگاه سن دیگو خوب آمده که اصلا فکر نکنم به من پذیرش هم بده. استاداشم که قربونشون برم تا حالا زحمت ندادن حتی بگن اپلای کن.

آخه من چکار کنم؟! بیا گفتیم یه استخاره ای کنیم یه کم دلمون خوش بشه بدتر شد. آخه احتمالش رو هم بخواهیم حساب کنیم, اینکه 4 تا از 5 تا بد بیاد (میانه هم نه, خوب هم نه) خیلی خیلی کمه, نزدیک به صفره. البته فکر میکردم 1-2 تا بد بیاد اما نه دیگه اینکه 4 تا! آمدم تقلب کنم همه دانشگاه های لس آنجلس رو گذاشتم توی یه سری گفتم دیگه بعیده که همش بد بیاد, خدا هم نامردی نکرد زد همه رو خراب کرد. خیر سرمون یکی از استادای لس آنجلس گفته بود اپلای کن! فکر کنم بهتره برم کچل کنم مستقیم برم سربازی. آخه این چه زندگیه؟! اون که به یه دانشگاهی توی لس آنجلس رضایت نمیده, بعد رضایت بده من با تیلور ازدواج کنم؟! اصلا من گفتم برم لس آنجلس که تیلورم بیاد اونجا با هم ازدواج کنیم وگرنه بیاد سن دیگو چکار کنه؟ من توی سن دیگو تنهایی چکار کنم؟ اصلا برای همین استرالیا نرفتم و گفتم برای دکترا برم امریکا. شیطونه میگه تغییر رشته بدم برم دانشگاه های Nashville رو انتخاب کنما. شانس هم که نداریم یه دفعه زدیم رفتیم از اون ور تیلور بره لس آنجلس, بعد آی زور داره.

کلا فکر کنم خدا میخواد یه کاری کنه من نرم اصلا. من مطمئنم الان برای استنفورد استخاره بگیرم خوب میاد. این 2 تا رو که قبول شده بودم گفتم دیگه ازشون به زور یه فاندی میگیرم و میرم رو هم که اینطوری بد آمد. دلمون الکی خوش بود هیچ جا امسال پذیرش نگیرم این 2 تا هست. پارسالم که کانادا کلا بد آمده بود که همه دوستام پذیرش با فاند گرفتن و رفتن کانادا! دلمون به یه لس آنجلسی خوش بود که اونم هر چی دانشگاه توش بود هم که بد آمد. اصلا من همین دانشگاه لس آنجلس که این استاده گفته بود اپلای کن اپلای میکنم فوقش بعدش یه دعایی چیزی میکنیم که استخاره بعدی خوب بیاد! حداقل 1/3 شانس داره. اما فکر کنم خیلی ضایع بشه که بهم پذیرش با فاند بده بعد همه جای دیگه ریجکت بشم و بعد بگم ببخشید من نمیتونم بیام, هیچ جای دیگه ای هم نمیخوام برم اپلای کردم که لج شما رو در بیارم! اینم حکایت ما. راستی امشب هم که جوابو گرفتم برای 10 تا دانشگاه دیگه گفتم استخاره بگیره. فردا شب هم میخوام یه 10 تا دیگه لیست بدم! اگرچه انتظارشو نداشتم که اینطوری بشه اما UCI رو ذخیره کردم بودم که گذاشتم توی این لیست 10 تایی. UCI هم بشه بازم خوبه میشه رفت و آمد! UC-Riverside رو هم گذاشتم برای بعد که اگر UCI هم قلع و قمح شد یکی دیگه باشه. البته فایده ای هم نداره چون اگر خوب بیاد باید شک کنم دیگه بهم پذیرش نمیدن!

نظرات 2 + ارسال نظر
هستی یکشنبه 15 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 01:51 ب.ظ

سلام

شما واقعا به استخاره اعتقاد دارید؟

ضمن احترام به عقایدتون، ولی بنظر من قرآن برای خواندن و عمل کردن اومده نه ورق بازی..

با احترام

shiva چهارشنبه 31 تیر‌ماه سال 1394 ساعت 06:14 ب.ظ

واقعا قبول دارم منم به استخاره اعتقاد ندارم خیلیها رو دیدم با همین استخاره کردن راه اشتباه رفتن بعد خیلی پشیمون شدنو میگفتن کاشکی او یکی راه و میرفتیم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد