زیر آسمان خدا

این وبلاگ داستان یک پسر ایرانیه که تصمیم گرفت بره امریکا و برای این کار دو سال اپلای کرد تا بالاخره پذیرش گرفت و ...

زیر آسمان خدا

این وبلاگ داستان یک پسر ایرانیه که تصمیم گرفت بره امریکا و برای این کار دو سال اپلای کرد تا بالاخره پذیرش گرفت و ...

مجموعه Effortless English

قول داده بودم یه مجموعه ای برای بهبود اسپیکینگ معرفی کنم, این مجموعه Effortless English هست. کلا هدف مجموعه ارتقای صحبت کردن افراد از طریق گوش کردن و جواب دادن به سئوالات هست. همونطوری که وقتی ما بچه هستیم کسی بهمون گرامر یاد نمیده و زبان رو با گوش کردن و تکرار کردن درست یاد میگیریم, توی این مجموعه هم سعی شده که زبان انگلیسی همینطوری یاد گرفته باشه. از سطح های آسون داره تا پیشرفته. 

نمیدونم شاید englishtips دانلودشو داشته باشه و شایدم توی بازار موجود باشه.

من خودم استفاده نکردم اما یکی از دوستام که استفاده کرده بود خیلی راضی بود.

نظرات 3 + ارسال نظر
نوید یکشنبه 15 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 07:28 ب.ظ

در کار خیر حاجت هیچ استخاره نیست

شاید حالا ببینیم چی میشه.

سمانه دوشنبه 16 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 09:18 ق.ظ

تشکر دوست گرامی.
سربلند باشید.

امین سه‌شنبه 17 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 06:09 ب.ظ

سلام
نوشته های خیلی زیبای دارید. تقریبا دو ماهی هاست که دارم مطلبتون رو دنبال میکنم. از همون موقع های که واسه GRE شروع کردم. تو سرخ واسه فلش کارت های کلمات وبلاگ شما رو دیدم. شرایط من هم خیلی به شما نزدیکه. شما هم انگار برنامتون واسه PHD بهم خورده. واسه من که حسه خیلی بدیه. شما رو نمیدونم. واستون آرزوی موفقیت میکنم. ایشالا که یه جای مناسب پذیرش بگیرید با فاند مناسب.

سلام
تشکر میکنم. ان شا الله.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد