زیر آسمان خدا

این وبلاگ داستان یک پسر ایرانیه که تصمیم گرفت بره امریکا و برای این کار دو سال اپلای کرد تا بالاخره پذیرش گرفت و ...

زیر آسمان خدا

این وبلاگ داستان یک پسر ایرانیه که تصمیم گرفت بره امریکا و برای این کار دو سال اپلای کرد تا بالاخره پذیرش گرفت و ...

به شب وصلت جانا دیوانه شدم

به شب وصلت جانا دیوانه شدم

به شمع رویت جانا پروانه شدم

به مه روی تو من جانا حیران و ماتم
ز غم عشق تو شد جانا صبر و ثباتم

به حال من نگر دلبر دلبر
زار و نزارم جانا زار و نزارم

شیدای توام تاج سرم بیا به سرم
رسوای تو ام چشم ترم بنشین به برم

عاشقم کردی جانا دلم را بردی

به زلف سر کجت دلبر دلبر
گم شده دلم جانا گم شده دلم


به ماه عارضت دلبر دلبر
حل کن مشکلم جانا حل کن مشکلم

به شب وصلت جانا دیوانه شدم
به شمع رویت جانا پروانه شدم


به مه روی تو من جانا حیران و ماتم
ز غم عشق تو شد جانا صبر و ثباتم

به ماه عارضت دلبر دلبر

حل کن مشکلم جانا حل کن مشکلم

--------------------

نمیدونم چرا این آهنگو گوش میدم از خودم بیخود میشم. واقعا شجریان توی این آهنگ محشر کرده.

نظرات 8 + ارسال نظر
هستی جمعه 27 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 10:34 ب.ظ

سلام

من کتاب دلتا رو خریدم ولی Reading هاش خیلی برای من لغات جدید داره.باید همه رو یاد گرفت دیگه؟ درسته؟
شما هم همین جوری بودید یا نه؟
اینجوری باشه خوندنش چند ماه برام طول میکشه.

ایشالله امتحان GRE رو هم خوب داده باشید.

سلام

بله منم همینطور بودم. بله متاسفانه طول میکشه اما ارزششو داره. ببنید دامنه لغت تاثیر مستقیم روی ریدینگ تافل داره بنابراین ارزش داره یاد بگیرید
من پارسال عید که 504 رو هم میخوندم خیلی لغت برام داشت اما الان دیگه نه.

نوید شنبه 28 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 10:05 ب.ظ

برای اینکه فضا عوض بشه میدونستی دوست صمیمی Taylor,
Emma Stone هست.

نه اولین باره اسمشو میشنوم.
من فقط بعضی وقتا یواشکی میرم توی ویکیپدیا پاراگراف آخر رو چک میکنم ببینم یه وقتی ازدواج نکرده باشه
اعصاب اخبارها رو ندارم چون هر روز یه شایعه ای توش هست که خیلی بدم میاد.

بنده خدا شنبه 28 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 11:14 ب.ظ

اما برادر عزیز یک چیز بهت بگم، باورکن مردم آزار نیستم اما برای اینکه باز هم حال و هوات عوض بشه میگم، تیلور با شما ازدواج نمیکنه.
کاملا جدی میگم، نمیشه یک بخش طنز هم اضافه کنی تا همه اش درباره استرس شما نباشه. استرس خیلی بده، یک فکری برای آن بکنید. حیف هست اجازه بروز استعدادهای شما را نمیدهد. باز هم میگم مردم آزار نیستم. با آرزوی موفقیت برای شما

میذارم پای حسادت زنانه. کسی آینده رو ندیده, اگر قرار بود نکنه مگه من بیکار بودم این همه جی آر ای بخونم بخوام برم امریکا. تازه من که هنوز بهش نگفتم که. از کجا باید بدونه؟ این موضوع رو ولش کنید, بذارید ببینیم آینده چی میشه.
فکر کنم استرس ها دیگه تموم شد. دیگه از این به بعد اپلای هست و بعدشم رفتن اونجا
تازه از وقتی برم اونجا جالب میشه.

رضا زاهدی پنج‌شنبه 28 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 09:38 ب.ظ

محشر خیلی کمه برای این کار دوست من

امین چهارشنبه 14 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 01:06 ق.ظ

دیوانه میشم

گلشن رویا یکشنبه 20 بهمن‌ماه سال 1398 ساعت 08:41 ق.ظ

استاد بی بدیل. استاد شجریان. روح آدم پر میکشه با نوای اهورایی ایشان.
تصنیف شب وصل نیز از شاهکارهای ایشان.
با آرزوی سلامتی برای ایشان.

آرزوی سلامتی

بردیا سه‌شنبه 29 آذر‌ماه سال 1401 ساعت 05:31 ب.ظ

فوق العاده است

شیخی پنج‌شنبه 11 اسفند‌ماه سال 1401 ساعت 09:33 ق.ظ

سلام و درود
این آهنگِ بسیار زیبا با صدای آسمانی محمدرضا شجریان خسرو آواز و دماوند موسیقی ایران آنچنان دلنشین ست که معنویت نابی به روح انسان میدهد.
یادش این مرد نکونام جاودان باد.
از شما عزیزِ فرهیخته نیز سپاسگزارم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد