زیر آسمان خدا

این وبلاگ داستان یک پسر ایرانیه که تصمیم گرفت بره امریکا و برای این کار دو سال اپلای کرد تا بالاخره پذیرش گرفت و ...

زیر آسمان خدا

این وبلاگ داستان یک پسر ایرانیه که تصمیم گرفت بره امریکا و برای این کار دو سال اپلای کرد تا بالاخره پذیرش گرفت و ...

جی آر ای امروز 28 آبان

الان یک گزارش کامل در مورد امتحان امروز نوشتم که متاسفانه باز به خاطر این برنامه مسخره بلاگ فا پرید. مجبورم خلاصه از اول بنویسم.


دیشب از یک و نیم رفتم توی رختخواب اما تا ساعت 3 خوابم نبرد. سر جلسه یه کم خسته و گیج بودم اما چاره ای نداشتم.


به نظرم امتحان امروز:


در مورد رایتینگ خب هیچ فرقی نکرده بود. من رایتینگ این یکی رو یه کم بهتر از قبلی نوشتم.

در مورد وربال سئوالات جاخالی لغت زیاد داشت که بلد نباشم و خیلی خیلی سختتر از امتحان 30 مهر بود. ریدینگ ها اما از امتحان قبلی آسونتر بودند اما خیلی طولانی بودند. یه ریدینگ بود 85-90 خط بود, من اصلا نرسیدم بخونمش. کلا فکر کنم یه 9-10 تا سئوال رو نرسیدم که آخر وقت شانسی زدمشون. به نظرم دو تا امتحان برعکس بودند, اولی سئوالات جاخالی راحتتر و ریدینگ ها سختتر, دومی سئوالات جاخالی سختتر و ریدینگ ها راحتتر به جاش طولانی تر.

در مورد ریاضی هم باید بگم که در یک سطح بودند. به جز نوع سئوالات که تعداد بیشتری بر آمار و احتمالات داشت, بقیه چیزها مثل امتحانهای قبلی بودند. اینو به نظرم بد نداده باشم. البته بازم وقت کم آوردم و آخریا رو شانسی زدم اما در کل نسبت به امتحان قبلی بهتر بود.

در کل فکر کنم ریاضی این و وربال اون یکی رو بهتر بشم. ریدینگ هم احتمالا هر دو رو 3 یا 3.5 بشم.

الان حس میکنم که دیگه هر کاری میتونستم کنم رو کردم. وربال این یکی رو خیلی کم میشم خدا کنه که دیگه از 400 به اندازه پارسال کمتر نشه و همچنین ریاضی هم خدا کنه که بتونم نمره کامل بشم. تقریبا سعی کردم همه رو با دقت بزنم, البته 4-5 بار یه اعدادی در آوردم که توی گزینه ها نبود. یعنی بازم بی دقت بودم ولی بازم یه امیدی دارم که وقتی دوباره حل کردم درست حل کرده باشم. البته الان یه کم ناراحت هم هستم که چرا این ETS اینطور غیرنرمال امتحان گرفته, نمیدونم شایدم اشکال از من باشه. به هر حال دیگه GRE بازی هم تموم شد, از فردا دیگه میرم سر SoP و استادا.


برای بچه های آینده:

به نظرم هم باید کلمه زیاد بخونن و هم روی ریدینگ ها خوب کار کنن. امتحان چون جدیده نمیتونم بیشتر از این نظر بدم. آخه این 2 تا امتحانی که دادم دو تا تجربه جداگانه ای بودند. شاید از سال بعد یه کم امتحان نرمالتر بشه.

نظرات 1 + ارسال نظر
م یکشنبه 21 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 06:43 ب.ظ

دیروز امتحان جی ار ای دادم ریاضیش خیلی سخت شده! زمان بر و سوالای وقت گیر یعنی منکه تو امتحانایی که از خودم میگرفتم وقت اضافه می اوردم غلطم 2 تا مثلن داشتم! اینبار وقت کم اوردم! وربالم به بیگ بوک شباهت زیادی داشت! اما نکته مهمی که حالمو به شدت بد کرد تقلب کردن خیلیا بود اونقد که سروصداشون کلاسو برداشته بود! بعدم که از سر جلسه بیروناومدم استاد زبان دو سال پیشمو دیدم که اومده بود جای یکی امتحان داده بود!!!!!!!!!!یعنی انقد حالم بد شد از اینهمه تقلب که نهایت نداره! خیلی سعی میکنم به خودم دلداری بدم و بگم به تو چه ملت چه خودکشی میکنن برای اونور رفتن! کارخودتو بکن! اما بازم نمیتونم woody عزیز . من هزینه امتحان ابانو هم نداشتم بدم اینا 5-6 تومن میدن یکی بره جاشون امتحان بده خودشون میشینن تو محوطه به افق خیره میشن!!!!!
بدبختی بعدیم مساله ازاد کردن مدرک ارشدم هست که یه ماه قبل فارغ التحصیلیم ثبت نام کرده بودم بخاطر همون یه ماه یه سالمو دارن زیر سوال میبرن و میگن کلن باید یه بار دیگه ثبت نام کنی شش ماه منتظر بمونی! این وسط هی وبلاگ شمارو میخونم با نوشته هاتون خودمو اروم میکنم اما انقد خسته ام و توان ندارم که دیگه حتی به پروژه ای که با استاد امریکاییه برداشتمم نمیتونم فکر کنم! همون استاده راتگرزو میگم اگه یادتون باشه!
منو ببخشین انقد هی مزاحمتون میشم کامنت میزارم و از بدبختیام میگم.

این دنیا یه چیزی هست که من اسمش رو گذاشتم بومرنگ اعمال. هر کاری که کسی کنه نتیجه اش دیر یا زود برمیگرده به خودش. هر چی اون بزرگتر باشه دیرتر برمیگرده و بعضی وقتا دیگه از بزرگی حساب کتابش میره برای آخرت. شما خودت کار درست کن که خیر بهت برگرده. اون کسی هم که کار شری میکنه یه جایی گیر میفته.
ایشالله که کار مدرکتون هم درست میشه. این قانونا توی ایران یه کم دوندگی میخواد دیگه.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد