زیر آسمان خدا

این وبلاگ داستان یک پسر ایرانیه که تصمیم گرفت بره امریکا و برای این کار دو سال اپلای کرد تا بالاخره پذیرش گرفت و ...

زیر آسمان خدا

این وبلاگ داستان یک پسر ایرانیه که تصمیم گرفت بره امریکا و برای این کار دو سال اپلای کرد تا بالاخره پذیرش گرفت و ...

پ ن پ اپلای

- داری میری امریکا؟

- بله!

- اپلای کردی؟

- پ ن پ انتخاب هفتم دانشگاه آزادم امریکا در آمده!


نظرات 2 + ارسال نظر
بنده خدا یکشنبه 29 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 08:46 ق.ظ

با سلام، برای شروع خوب بود. کلا شما انگار یا شوخ هستید یا .... اما هر چه که هستید امیدوارم در درس و زندگی آینده ات موفق باشی. اهل حسادت به پسرو دختری هم نیستم و نبودم. اگر واقعا قسمت شما آن تیلور هست امیدوارم اتفاق بیفتد. حسادت همه دار و ندار انسان را به باد می دهد و واقعا منظور شما را که فرمودید، می گذارید روی حسادت زنانه متوجه نشدم. یعنی من به تیلور حسودی کنم؟؟؟؟؟؟؟؟؟ دنیای به این قشنگی حیف نیست که بخواهم حسادت کنم. با آرزوی موفقیت برای تمامی دوستانی که در حال اپلای هستند.
یا علی مدد

آکو یکشنبه 29 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 11:45 ب.ظ http://ako1983.blogspot.com

خیلی با حال بود........
مرسی همسفر و همراه
قلم خیلی خوبی داری

خواهش میکنم.
کلا از جنبش پ ن پ حمایت میکنم چون باعث شده که بسیاری از جک های توهین آمیز به اقوام و ملیت ها کم کم فراموش بشن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد