زیر آسمان خدا

این وبلاگ داستان یک پسر ایرانیه که تصمیم گرفت بره امریکا و برای این کار دو سال اپلای کرد تا بالاخره پذیرش گرفت و ...

زیر آسمان خدا

این وبلاگ داستان یک پسر ایرانیه که تصمیم گرفت بره امریکا و برای این کار دو سال اپلای کرد تا بالاخره پذیرش گرفت و ...

جواب GRE مهر آمد

امروز 2 دسامبر هست و قرار بود جواب GRE سی مهر بیاد که آمد.

نمره های من که اصلا خوب نشده. مخصوصا وربال فکر میکنم که اصلا حقم نبود که همچین نمره کمی بگیرم.


رایتینگ : 3.5

وربال: 148 = 420

ریاضی: 157 = 730

جمع: 305 = 1150


اینم لینک تبدیل نمرات جی آر ای قدیمی به جدید:

http://www.ets.org/s/gre/pdf/concordance_information.pdf


خب به نظرم نسبت به زحمتی که کشیده بودم خیلی کمتر شدم. یعنی ریاضی رو انتظار داشتم اینقدر کم بشم اما وربال اصلا یک درصد هم فکر نمیکردم که زیر 450 بشم. چند سری بیگ بوک سال های قبل رو که میزدم زیر 500 اصلا نمیشدم. متاسفانه وربال امتحان آبان رو از اینم بدتر دادم. فکر میکردم که امسال بتونم دیگه 1300 به بالا بشم اما متاسفانه نشد که بشه. دیشب برای USC فرستادم اما بعید میدونم با این نمره بهم پذیرش بدن. فکر کنم بعضی دانشگاه ها مثل UTAustin رو باید از لیستم حذف کنم.

نظرات 4 + ارسال نظر
مرتضی سه‌شنبه 22 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 08:17 ب.ظ

سلام مهندس
میشه بگیدشما نتیجه آزمون رو از کجا گرفتید!!؟
آخه منم آزمون 30 مهر رو دادم ولی هنوز سازمان سنجش اعلام نکرده و تازه کارنامه 23 مهر سابجکت رو داره میده!!!
استرس دار شدم این پست رو خوندم!!!

سلام

از سایت خود ETS فقط باید شماره رجیستر رو داشته باشید وگرنه نمیشه.
http://www.ets.org/gre/revised_general/register?WT.ac=rx65

استرس نداشته باش, دیگه دادی تموم شده. فکر این باش که کجاها اپلای کنی.
امیدوارم خوب شده باشی.

مرتضی چهارشنبه 23 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 08:38 ب.ظ

مرسی از راهنماییت ولی امتحان کردم نشد گرچه ریجستر کد و سنتر کد رو دارم ولی میزنم میگه نداریم همچین شخصی!!!
ظاهرا اصل کارنامه 2 دسامبر میاد!
استرسم هم بابت اینه که وقتی نمره شما رو بعد این همه تلاشتون دیدم خیلی ترسیدم حال ندارم وایستم واسه سال دیگه!!!

اگر کدها و تاریخ امتحان درست باشه حتما میشه.
2 دسامبر هم دو هفته پیش بود, نه اینکه در آینده میاد. آمده.
راستش من خودم فکر میکردم که وربال مینیمم دیگه 450 بشه اما خب امتحان جدید خیلی سختتر از قدیم شده. اگر زیر 1100 نشید, برای همین امسال هم شانس دارید. البته کانادا و اروپا و ... هم که GRE نمیخواد.

مرتضی پنج‌شنبه 24 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 07:56 ب.ظ

سلام
من ثبت نامم از سازمان سنجش بوده واسه همین فکرکنم جواب نمیده!
در مورد اصل کارنامه هم منظورم 2 ژانویه بود!!!
امروز واسه من یه مسئله ای پیش اومد که باعث شد تصمیم واسه رفتن جدی تر بشه! دیگه حالم از این شهر و مردمش به هم میخوره. شده دانشگاه خرگوش تپه میانمار میرم ولی دیگه اینجا نمی مونم میرم جایی که نه تشانی از من بمونه و نه خبری!
دلم بدجوری خونه از این کشور!!!

سلام

به نظرم آدم خوبه با عشق بره و پل های پشت سرش رو خراب نکنه. اگر با نفرت بره و ببینه اونجا بدتره دیگه هیچ راهی براش نمیمونه. اما اگر با عشق بره و بعد ببینه این عشق سراب بوده خیلی راحت میتونه یه قدم برگرده و بعد بره یه جای دیگه.

مرتضی چهارشنبه 30 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 09:52 ق.ظ

سلام مهندس
بالاخره تونستم نتایجمو آن لاین ببینم!
ولی چه حیف!
Verbal=143
Quan=158
Analytical=2.5!!!
I blow it!Unfortunately
البته برای بار اول بد نیست ولی...!
کاش بهتر می شد!
به نظر شما با اینا امیدی واسه MBA اونور دارم!!؟

سلام.
میشه 1090 قبلا. اگر 1100 بود باز بهتر بود. راستش رو بگم توی امریکا برای هر نوع سلیقه ای دانشگاه پیدا میشه, منتهی چون اکثریت بچه هایی که از ایران رفتن یه جورایی ابر دانشجوهای اینجا بودن انتظار همه ما اینه که بریم دانشگاه های زیر 20 از استنفورد و ام آی تی که میاییم پایین هی میگیم نکنه این بد باشه و ...
واقعیت اما اینه که میتونید دانشگاه هایی رو پیدا کنید که رنک های بسیار پایینی دارند اما برای خوندن Master خوب هستن و بعد برای ادامه تحصیل یه جای بهتری برید. به شرطی که توی این دوره خودتونو نشون بدید و معدل بالا بگیرید.
به نظرم اما اگر میتونید برای اروپا اقدام کنید و بعد از اونجا به سمت امریکا برید. البته معدل و تافل هم شرطه.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد