زیر آسمان خدا

این وبلاگ داستان یک پسر ایرانیه که تصمیم گرفت بره امریکا و برای این کار دو سال اپلای کرد تا بالاخره پذیرش گرفت و ...

زیر آسمان خدا

این وبلاگ داستان یک پسر ایرانیه که تصمیم گرفت بره امریکا و برای این کار دو سال اپلای کرد تا بالاخره پذیرش گرفت و ...

خداحافظ ای شهر فرشته ها ای آرزوی بر باد رفته

فکر کنم با این نمره GRE دیگه باید با لس آنجلس خداحافظی کنم. اگرچه دیشب تا دیروقت بیدار بودم و اپلیکیشن USC رو فرستادم اما دیگه فکر نمیکنم با این نمره امیدی به پذیرش از این دانشگاه باشه.



خداحافظ ای شهر فرشته ها    ای آرزوی بر باد رفته

نظرات 1 + ارسال نظر
امین شنبه 12 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 05:27 ب.ظ

سلام
ایشالا نمره GRE ایندفه بهتر می شه.
یه سؤال: به نظرت سایت شخصی لازمه درست یشه؟ تو نظر استادا تأثیر داره؟
آخه فکر می کنم به جای اینکه رزومه رو Attach کنیم بشه لینک سایت رو داد. اینطوری شاید اون استادایی که email های attach دار رو باز نمی کنن هم مشکلشون حل بشه و email رو بخونن.
و اینکه به نظرت با email مربوط به سرور دانشگاه email زدن خوبی یا نه؟
بازم برات آرزوی موفقیت دارم.

سلام.
من که دیگه امیدی به GRE این دفعه ندارم چون مطمئنم که از قبلی بدتر دادم. شاید بهمن بخوام دوباره بدم اما اونم بعیده چون که توی این مدت کم که این همه هم درگیرم معجزه نمیشه که. ولی حق من اصلا این نمره نبود. خدا این ETS رو به زمین گرم بشونه.

سایت شخصی لازم نیست. حتی یکی از دوستام میگفت نباشه هم بهتره, بذارید استاد کنجکاو بشه به ایمیلتون جواب بده. میگفت اگر دارید خوبه اما لینکشو به استاده حداقل توی ایمیل اولی ندید.
برای انچمنت هم حتما حتما اتچ کنید و فقط و فقط PDF باشه. از گل منگلی کردن و استایل های عجیب و غریب هم شدیدا پرهیز کنید, ظاهر رزومه باید کاملا حرفه ای باشه. CV هم ندید که 4-5 صفحه باشه استاده حوصله اش نشه بخونه. استاد دنبال دانشجو بگرده حتما باز میکنه, دنبال دانشجو هم نگرده باز نمیکنه.
اگر سرور دانشگاهتون قطعی وصلی نداره خوبه. در کل فرقی نمیکنه. قبل از ایمیل حتما به سایت استاده دقت کنید. ایمیل هم خیلی مختصر و مفید باشه.
موفق باشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد