زیر آسمان خدا

این وبلاگ داستان یک پسر ایرانیه که تصمیم گرفت بره امریکا و برای این کار دو سال اپلای کرد تا بالاخره پذیرش گرفت و ...

زیر آسمان خدا

این وبلاگ داستان یک پسر ایرانیه که تصمیم گرفت بره امریکا و برای این کار دو سال اپلای کرد تا بالاخره پذیرش گرفت و ...

این Recommendation Letter دیگه چه کوفتیه

چقدر از این دنیای آکادمیک بدم میاد. اگر مجبور نبودم هیچوقت پامو به همچین عرصه غیرمعقولانه ای نمیذاشتم. الان 4 روز از ددلاین دانشگاهه گذشته و اساتید گرامی من هنوز ریکام ها رو پر نکردن. آخه من نمیدونم این ریکام ها به چه درد این دانشگاه ها میخوره. این انسان های به اصطلاح پروفسور سالانه میلیون ها ساعت وقت همدیگر رو در دادن این ریکام ها تلف میکنن و یه جیگر خونی ای برای دانشجوهای بدبخت درست میکنن. هیچ کدومشونم تا حالا به مغزشون خطور نکرده یه وب سایت بذارن کلا این ریکام ها رو اونجا وارد کنن بعد همه دانشگاه ها بیان از همون استفاده کنن.

حالا فکر کنید برای هر دانشگاهی بخوام هزار بار به این استادا بگم. دیروز به یکیشون ایمیل زدم که 3 روزم از ددلاین گذشته, برام نوشته ساعت 4 بیا, حالا من سر کار هستم و اینقدر کارها سنگینه که اصلا نمیتونم سرمو بخارونم. ایمیل زدم که ساعت 4 نمیتونم بیام اما 7.5 یا فردا صبح میام. دیگه جواب نداده, باز ایمیل زدم چکار کنم؟ بازم جواب نداده. آخه من نمیدونم چکار کنم دیگه.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد