زیر آسمان خدا

این وبلاگ داستان یک پسر ایرانیه که تصمیم گرفت بره امریکا و برای این کار دو سال اپلای کرد تا بالاخره پذیرش گرفت و ...

زیر آسمان خدا

این وبلاگ داستان یک پسر ایرانیه که تصمیم گرفت بره امریکا و برای این کار دو سال اپلای کرد تا بالاخره پذیرش گرفت و ...

امروز میرم شیراز هوایی تازه کنم

خیلی خسته ام و نیاز به یه استراحت درست و حسابی دارم. روز چهارشنبه رو مرخصی گرفتم و امروزم بلیت دارم که برم شیراز. یکی از استادای دانشگاه شیراز سن دیگو بوده میخوام برم اگر بشه اونو ببینم تا کمکم کنه از سن دیگو پذیرش بگیرم. پایان نامه ام رو هم هنوز مقاله نکردم. اگر بشه این چند روز برسم یه وقتی بذارم یه مقاله هم از پایان نامه ام بنویسم خوب میشه. امسالم مثل پارسال هیچ جا عزاداری نرسیدم که برم. حالا حداقل برم شیراز شاید خدا یه توفیقی داد تاسوعا و عاشورا یه عزاداری ای کردیم. نمیدونم حسینیه رو که از پارسال تعطیل کردن باز شده یا نه, اگر نه میرم مسجد قبا. خاک بر سرا از عزاداری امام حسین هم میترسن. این اپلای ها دیگه از کار و زندگی انداخته ما رو. سال به سال میگذره و نمیفهمیم چی شد.

نظرات 2 + ارسال نظر
نوید دوشنبه 14 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 12:10 ق.ظ

سلام
این آقایی که استاد دانشگاه شیراز هست رو از قبل میشناختین یا همین جوری دارین میرین تا شاید فرجی بشه.
تبریک میگم.تیلور چنتا جایزه در american award گرفت.

سلام.
استاد یکی از دوستام بوده اونجا. منم همینطوری رفتم باهاش صحبت کردم اما خب نتیجه خاصی نداشت. حالا برسم یه توضیحاتی میذارم که چی گفتیم چی شنیدیم اما در کل مطلب حیاتی و مهمی نبود و آخرشم گفت که هیچ کمکی نمیتونه کنه.

نوید دوشنبه 14 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 12:16 ق.ظ

شما تا نزدیکای صبح بعضی وت ها بیدار میمونین بجاش صبح میخوابین یا بعد از ظهر یه چرتی میزنین یا اینکه اون روز براتون عادی هست که شب قبلش نخوابیدین؟
من خیلی از شب ها از استرس مسائل مختلف و چیزهای دیگه خوابم نمیبره ولی اگه فرداش کاری نداشته باشم صبح خود به خود خوابم میبره .
نمی دونم شما تغذیه یا روش خاصی رو برای صبح زود بیدار شدن و بیدار موندن در هر حالتی (چه شبش زیاد خوابیده باشیم یا کم یا اصلا)و کلا زیاد نخوابیدن در شبانه روز دارین؟

سلام
آره متاسفانه شبهای زیادی خوابم نبرد. متاسفانه همین دیشب هم که اینجا بودم خوابم نبرد. هیچ راهی ندارم و کمبود خواب هم دارم. بعضی روزها بعد از ظهر خوابم میبره. اما این مدت که شیراز بودم بعضی شبا 10 ساعت هم خوابیدم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد