زیر آسمان خدا

این وبلاگ داستان یک پسر ایرانیه که تصمیم گرفت بره امریکا و برای این کار دو سال اپلای کرد تا بالاخره پذیرش گرفت و ...

زیر آسمان خدا

این وبلاگ داستان یک پسر ایرانیه که تصمیم گرفت بره امریکا و برای این کار دو سال اپلای کرد تا بالاخره پذیرش گرفت و ...

عزیزم تولدت مبارک

هیچی فقط میخواستم بگم که تولدت یادم نرفته. برای تولدت یه شعر گفتم که هنوز وقت نکردم تمومش کنم.

این روزا خیلی سرم شلوغه چون این مدتی که نبودم کارهای شرکت تلمبار شده روی هم. دو تا دانشگاه رو باید همین فردا اپلای کنم براشون هنوز SoP اشونو درست نکردم. مقاله تزم رو هم هنوز ننوشتم, کارهای فارغ التحصیلی ایمو هم نکردم. هنوزم استادام ریکام هاشونو پر نکردن. دو جا هم قول دادم که توی کارهاشون کمکشون کنم. به یه نفرم قول دادم که توی مقاله اش کمکش کنم الان 1 هفته است نرسیدم کارش رو هم نگاه کنم. گزارش کارکرد شرکت رو هم الان دو هفته است قراره بدم که اونم هنوز درست نکردم. دیگه خودت ببین در چه وضعیتی هستم. با این وجود تولدت مبارک, الهی همیشه خوب باشی.

نظرات 5 + ارسال نظر
اشک دوشنبه 28 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 10:11 ب.ظ http://tashkan.blogsky.com/

مبارکه جونم
هزار سال به این سالا
هر چقدر که می خواد عمر کنه الاهی!

اگر میدونستی کیه که بعید میدونستم اینو میگفتی!!!
به هر حال خدا هم ما رو و هم شما رو هدایت کنه.

س...ا دوشنبه 23 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 02:14 ب.ظ

باحال بود داستانتون ...حالا دکتر شدی؟منظورم تموم شده؟
---------------------------------------------------------------------
دلتون حتما واسه تیلور شده قد یه الیکترون در حال محویده شدن:)
من هروز بخشی از داستانهاتون میخونم بابحاله وودبو زیاد دوسنداشتم اما الان شخصیتش برام جالب شده با اون تیکه عکسهایی که میذارید مثلا اون عکس توی پست "روی صحبتم باشماست "خیلی باحال بود
راستی شما وقتی ژاسخ کامنت میذارید دیگه اون شخصیت وودی نویسنده متن نیستید طرز صحبتتون عوض یشه اما توی نوشته هاتون خیلی جالبه طرز حرف زدنتون انگار تو خلوتتون و برا خودتون دارید مینویسید اما تو ژاسخ کامنتها مثل دکترا و استادا صحبت می کنید.....
تیلور هم دخمل خوبیه :)

نه هنوز دو سال دارم تا دکترام تموم بشه اگر بشه.
--------------------

س...ا سه‌شنبه 24 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 11:16 ق.ظ

دوسال دیگه؟؟
سخته دکترا؟ هوم؟ الان دیگه رو تزتون دارید کار میکنید؟
منم برای یه سال دیگه شروع میکنم اماده شم واسه ازمون دکتری حالا هرچی خدا بخواد:)
یکم از برنامه هام عقب افتادم میخواستم زودتر فوقم تموم کنم الان باید دانشجو دکتری بودم اما خوب قسمت نشد هنوز یکم تنبل شدم
روزه سخت نیست اونجا؟من که پریروز گرما زده شدم هلاک شدم...

سخت نیست. طولانیه آدم خسته میشه. بله.
به سلامتی.
روزه هم اینجا مثل ایرانه فرقی نمیکنه. گرما هم اونقدر نشده که گرمازده بشه کسی. دیروز که اصلا بارونی بود.

ســ... ا سه‌شنبه 24 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 01:00 ب.ظ

تازه کتاب شعر رابیندرانات تاگور و خوندم این شعرشوواسه شما مینویسم که بدونید خدا پیشتونه:)
------------------
آری٬ ای نازنین دلم٬ می دانم که این چیزی جز عشق تو نیست٬
این نور طلایی که روی برگ ها می رقصند٬
این ابرهای کندور که در آسمان بادبان کشیده اند٬
و این نسیم رهگذر که خنکایش به پیشانی من می نشیند.
نور بامدادی چشم های مرا پر کرده است-
این پیام تو ست به دل من
چهره ات از بالا به پایین خم می شود٬
چشم هایت به چشم های من نگاه می کنند٬
و دلم پای تو را لمس می کند.

ممنون

ســ... ا چهارشنبه 25 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 07:45 ق.ظ

چه خوب که بارون اومده :)
انشالله که تزتونم زودتر تموم بشود
این نگاه کنید این وبلاگو خیلی دوستدارم

http://dar-jostejooye-khoda.blogfa.com/
------------------------------------
چه شبی است !

چه لحظه‌های سبک ، مهربان و لطیفی ،

گویی در زیر بارانِ نرم فرشتگان نشسته‌ام ....

می‌بارد و می‌بارد و هر لحظه بیش‌تر نیرو می‌گیرد !

هر قطره‌اش فرشته‌ای است که از آسمان بر سرم فرود می‌آید ...

چه می‌دانم؟

خداست که دارد یک ریز ، غزل می‌سراید ؛

غزل‌های عاشقانه‌ی مهربان و پر از نوازش ...

هر قطره‌ی این باران ،

کلمه‌ای از آن سرودهاست ...

"دکتر شریعتی"
------------------------------------
من هروقت بارون میاد یاد این که خدا داره عشق نثار ادمها میکنه میوفتم :)
-------------------------------------------
اینم ببینید باحاله
http://www.tabnak.ir/fa/news/415861/%D9%86%D9%82%D8%A7%D8%B4%DB%8C%E2%80%8C%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%A8%D8%A7%D9%88%D8%B1%D9%86%DA%A9%D8%B1%D8%AF%D9%86%DB%8C-%DA%A9%D9%87-%D8%A8%D8%A7-paint-%D9%88%DB%8C%D9%86%D8%AF%D9%88%D8%B2-%DA%A9%D8%B4%DB%8C%D8%AF%D9%87-%D8%B4%D8%AF%D9%87%E2%80%8C%D8%A7%D9%86%D8%AF
جمله آخرشو خیلی خوشم اومد
؛ خلاقیت و هنر کاربران است که می‌تواند اثری باورنکردنی را با کمترین امکانات رقم بزند!:
اینو میشه به تمام زندگی تعمیمش داد و گفت اینکه میگیم امکانات نیست و حرکت نمیکنم اشتباه اگه بخواهیم با همون امکانات موجود هم غوغا میکنیم
هرچند خودتونم اینارو میدونستید

اینجا هوا گرمه :|

ممنون.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد