زیر آسمان خدا

این وبلاگ داستان یک پسر ایرانیه که تصمیم گرفت بره امریکا و برای این کار دو سال اپلای کرد تا بالاخره پذیرش گرفت و ...

زیر آسمان خدا

این وبلاگ داستان یک پسر ایرانیه که تصمیم گرفت بره امریکا و برای این کار دو سال اپلای کرد تا بالاخره پذیرش گرفت و ...

خسته شدم از این وضعیت

چند وقت پیش یکی میگفت سرعت اینترنت شده اندازه شعور بعضی ها. واقعا دارم روز به روز بیشتر به این گفته پی میبرم. الان یه دو هفته ای میشه که واقعا دیگه آسی شدم. اینترنت شرکت که واقعا غیرقابل استفاده شده, حتی گوگل هم درست باز نمیشه. اینترنت خونه هم خیلی کنده. اون شب تا ساعت 4 طول کشید که اپلیکیشن 2 تا دانشگاه ها رو فرستادم چون https خیلی کند بود. به خدا این دردسرهای اپلای یه طرف, این سرعت اینترنت هم یه طرف.

بنازم این آقایون هم که امروز دلار رو حسابی ترکوندن و رسوندن به 1450. حالا خرج اپلای هر دانشگاه داره روز به روز برام بیشتر و بیشتر میشه. آدم اصلا امنیت نداره توی این شرایط. من که هر چی داشتم رو دلار کردم اما بازم چند ماه حقوق طلبکارم که روز به روز داره ازش کم میشه!

از یه طرف هم این اساتید فاقد هر گونه احساس مسئولیت هستن که مثلا توی سایتشون مینویسن به ما ایمیل بزنید بعد میزنی جواب نمیدن. انگاری این بچه های تخس که فقط آزار دارن. واقعا روزهای سختی داره برام سپری میشه.

نظرات 4 + ارسال نظر
اشک دوشنبه 28 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 10:10 ب.ظ http://tashkan.blogsky.com/

استعینو به الصبر و اگر اهلشی نماز...!

به هر حال میگذره

موفق باشید

ممنون

هستی سه‌شنبه 29 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 12:18 ق.ظ

سلام

هزینه متوسط اپلای دانشگاهها چقدر میشه؟

ان شاءالله این روزهای سخت هم زود تموم میشه.

گر چه منزل بس خطرناک است و مقصد بس بعید
هیچ راهی نیست کان را نیست پایان غم مخور

براش یه پست گذاشتم

مسعود جمعه 2 دی‌ماه سال 1390 ساعت 09:34 ب.ظ

غصه ام گرفت!!!!!!!!منم مشکل تو رو دارم

همه همین مشکل رو دارن, مهم اینه که بتونیم بر مشکلات قبول کنیم.

مسافر یکشنبه 3 مهر‌ماه سال 1401 ساعت 12:04 ق.ظ

دلار ۱۴۵۰
ای دل غافل...

بله گذشته

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد