زیر آسمان خدا

این وبلاگ داستان یک پسر ایرانیه که تصمیم گرفت بره امریکا و برای این کار دو سال اپلای کرد تا بالاخره پذیرش گرفت و ...

زیر آسمان خدا

این وبلاگ داستان یک پسر ایرانیه که تصمیم گرفت بره امریکا و برای این کار دو سال اپلای کرد تا بالاخره پذیرش گرفت و ...

امروز خیلی خوشحالم

راستش رو بخواهید انتظار داشتم که نمره GRE ایم همین حدود بشه اما بازم وقتی که دیدم خیلی خوشحال شدم. چون این نمره دیگه خوبه. اگر یه جایی بخواد بده دیگه 1200 با 1250 و ... فرقی نمیکنه. فکر کنم دیگه با این نمره بتونم یه جای خوبی پذیرش بگیرم. شایدم اصلا بتونم برم لس آنجلس! 

کارهای شرکت رو به یه جای خوبی رسوندم ولی هنوز یه کارهای عقب افتاده ای دارم که برنامه ریزی کردم تا آخر این هفته ان شا الله تموم بشه و دیگه از هفته بعد آزادم که بقیه دانشگاه هایی رو که میخوام اپلای کنم.

دیشب باز با ترس و لرز صفحه ویکی پدیای تیلور رو باز کردم و خیلی خوشحال شدم که هنوز خبری نیست! راستی فهمیدم که تیلور هم یه گربه داره. ما هم یه گربه ای داریم که وقت کردم عکسشو میذارم اینجا. از این خیلی خوشحالم که به نظرم دیگه یه جایی توی امریکا میتونم پذیرش بگیرم برم. حالا خیلی برام مهم نیست که کجا باشه, مهم اینه که بتونم برم اونجا.

امروز یکی از بچه ها ته دلم رو خالی کرد که به ما ویزای یک طرفه میدن و نمیتونیم برگردیم. یه کمی نگران کننده هست اما فعلا نمیخوام نگران این موضوع باشم, خدا رو چه دیدی شاید همه چیز عوض شد.


نظرات 8 + ارسال نظر
یگانه جمعه 9 دی‌ماه سال 1390 ساعت 04:32 ب.ظ

mobarakatooooon bashe

ممنونم. هنوز که چیزی نشده. تازه نمره یه امتحانم نسبتا خوب شده. هنوز اول راهم.

حبیب شنبه 10 دی‌ماه سال 1390 ساعت 01:24 ب.ظ

سلام عزیز.به امید خدا کارت درست میشه.میشه بگی این خانوم تیلور کی هست؟ممنون

سلام. ممنونم. من خودمم هنوز نمیدونم کیه, هر وقت فهمیدم به شما هم میگم! خواهش.

حبیب شنبه 10 دی‌ماه سال 1390 ساعت 07:11 ب.ظ

یعنی چی که نمیدونین؟اخه میگین رفتم صفحه ویکی پدیاش رو باز کردین.یه ادمه معروفه که خوشتون میاد ازش؟

آقا حبیب گیر دادی ها! یه وقت گیر میفتی مثل من باید بشینی 2 سال اپلای کنی که بری یه سر ببینیش!

حبیب دوشنبه 12 دی‌ماه سال 1390 ساعت 06:52 ب.ظ

پس اینجوریه ماجرااااا اقا علامت گل کجاستتت :-) باورکن برات دعا میکنم فقط امیدوارم عینه تیلوره من ادم مشهوری نباشه

من حداقل 10 بار عکسشو توی همین وبلاگم گذاشتم. اگر اینجا ندیدیش که هیچی, ولی وای به حالت اگر اینجا دیده باشی و فکر کنی که ...
اصلا در مورد تیلور هیچی نگو و نپرس وگرنه دعوامون میشه ها

حبیب دوشنبه 12 دی‌ماه سال 1390 ساعت 06:52 ب.ظ

پس اینجوریه ماجرااااا اقا علامت گل کجاستتت :-) باورکن برات دعا میکنم فقط امیدوارم عینه تیلوره من ادم مشهوری نباشه

حبیب دوشنبه 12 دی‌ماه سال 1390 ساعت 08:54 ب.ظ

اقا چشم چشم

یه پسر دانشجو دوشنبه 12 دی‌ماه سال 1390 ساعت 10:56 ب.ظ

پستایی که میذاری دوست دارم، منم مثل خودت میخوام اپلای کنم، آرزو می کنم که به اونچه میخوای برسی

ممنونم از این همه ابراز لطف

آیناز خنیاگر شنبه 13 دی‌ماه سال 1399 ساعت 02:49 ق.ظ

سلام گلم واقعا خوشحالم که شادیتو با دیگران تقسیم میشی راستش من امروز خیلی خوشحال بودم تو گوگل سرچ کردم امروز خیلی خوشحالم ما بین چیزایی که آورد صفحه تورو دیدیم حیلی خوبه که ردم ما یاد بگیرن به جای اینکه بدبختی ها و مصیبتاشونو بهم بگن شادی هاشونو باهم تقسیم بشن ممنون از شما که شادیتونو با نا سهمیم شدین:گریه

سلام. خواهش میکنم. همیشه به شادی و خوشبختی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد