زیر آسمان خدا

این وبلاگ داستان یک پسر ایرانیه که تصمیم گرفت بره امریکا و برای این کار دو سال اپلای کرد تا بالاخره پذیرش گرفت و ...

زیر آسمان خدا

این وبلاگ داستان یک پسر ایرانیه که تصمیم گرفت بره امریکا و برای این کار دو سال اپلای کرد تا بالاخره پذیرش گرفت و ...

Mind freak

کنار پویا نشسته بودم, یه سایتی رو باز کرده بود. گفتم مگه با این سرعت میشه سایتی رو هم باز کرد. گفت به زحمت! اما با وضع اینترنت ما آدم وقتی وارد این سایت میشه میخواد صورتشو ببره جلوی مانیتور فریاد بزنه Mind Freeeeeeeeeeeeeeeeak

(برای کسانی که نمیدونن: کریس انجل اسم یه شعبده بازه که کارهای عجیب غریب میکنه و یه برنامه ای داره به اسم Mind Freak. اول هر قسمت میاد جلوی دوربین داد میزنه مایند فریک!)


از 30 دسامبر که نمره GRE ایمو نگرفته بودم نتونسته بودم که توی سایت یکی از دانشگاه ها واردش کنم که خدا خیرش بوده پویا برام وارد کرد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد