زیر آسمان خدا

این وبلاگ داستان یک پسر ایرانیه که تصمیم گرفت بره امریکا و برای این کار دو سال اپلای کرد تا بالاخره پذیرش گرفت و ...

زیر آسمان خدا

این وبلاگ داستان یک پسر ایرانیه که تصمیم گرفت بره امریکا و برای این کار دو سال اپلای کرد تا بالاخره پذیرش گرفت و ...

گزارش هفتگی

این هفته کارهای شرکت خوب بود. یه کار از بیرون گرفته بودم که ساعات اضافی خونه رو هم کار کردم. واقعا دیگه وقتی اضافه نمونده بود. یه روز رفتم 3 ساعت فقط ریزنمره هامو بگیرم پست کنم. (با احتساب رفت و آمد = 5 ساعت). به خاطر وضع اینترنت موقع اپلای یکی از دانشگاه ها پول از حساب کم شده و آخرشم سابمیت نشد. خلاصه که این هفته همه مسئولین امر رو که این همه سنگ سر راه ما گذاشتن رو حسابی مستفیذ کردم و فکر کنم اگر قرار بود خدا یه کمی هم بهشون رحم کنه دیگه با این همه دعای خیری که من پشت سرشون کردم نکنه. از دیروز و امروز هم میخوام اپلیکیشن 5 تا دانشگاه رو سابمیت کنم اما نمیشه. اپلیکیشن یکیشون الان نزدیک 3 ساعته طول کشیده. یه صفحه پر میکنم, دکمه save صفحه اشو میزنم بعد میرم شام میخورم میام دوباره یه کلیک دیگه میکنم. هنوزم تموم نشده. خیر سرم قرار بود امشب همه رو سابمیت کنم که دیگه فردا راحت باشم. هیچ کاریم انجام نشد. حتی SoP هاشون که از همه مهمتر و وقتگیرتر بود هم انجام ندادم. صبح هم باید برم شرکت و روز تعطیلی هم ندارم.

کارهایی که دستم هست دیگه داره به وضع خوبی میرسه. اپلای 5-6 تا دانشگاه مونده + کاری که فردا شرکت تحویل میدم + یه کاری که آخر هفته باید تحویل بدم + مقاله تزم + کمک به یکی از بچه ها برای مقاله اش + هدیه تولد تیلور که هنوز وقت نشده, فکر کنم ولنتاین آماده بشه.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد