زیر آسمان خدا

این وبلاگ داستان یک پسر ایرانیه که تصمیم گرفت بره امریکا و برای این کار دو سال اپلای کرد تا بالاخره پذیرش گرفت و ...

زیر آسمان خدا

این وبلاگ داستان یک پسر ایرانیه که تصمیم گرفت بره امریکا و برای این کار دو سال اپلای کرد تا بالاخره پذیرش گرفت و ...

پسر خوب ....

چند روز پیش یه ایمیلی آمد, گفتم بذارمش اینجا




آخرش به نظرم جالب نبود خط آخر رو خودم عوض کردم:









نظرات 6 + ارسال نظر
نوید شنبه 24 دی‌ماه سال 1390 ساعت 09:28 ق.ظ

یکی از دوستانم میگفت که از شرکت مهتاب http://www.parsepay.com/credit-card/epay پرداختی های آنلاینشو انجام داده و ارزون تر براش دراومده نسبت به اینکه خودش کارت اعتباری بگیره. سرعت اینترنت این شرکت هم بالا بود روزی که رفته بود اونجا.
فکر کنم اگه اشتراک اینترنت پرسرعت تری بگیرین کمی سرعت اینترنتتون بره بالا مثلا اگه الآن 256 دارین 1 یا 2 مگابیت بگیرین. چون دانشجوی ارشد هستین زیاد گیر نمی دن بهتون.

یو اس اجوکیشن میگه اگه زنگ بزنین بگین ما تحریم مالی هستیم ممکنه دیگه ازتون پول اپلیکشین فی نگیرن. باورش برام سخته!
تلفن اینترنتی گوگل آمریکا به آمریکا رایگانه. با استفاده ار یه وی پی ان ال تو تی پی یا ساکس که سرورش آمریکایی باشه میتونین با تلفن اینترنتی گوگل به صورت رایگان به آمریکا و کانادا زنگ بزنین. فقط مثل بعضی دوستان فوت نکنید!

خیلی ممنونم. الان یه کمی برام دیره. زنگ زدم شرکت اینترنت گفت با سرعت 256 سه گیگ میشه 37500 تومن ماهانه. (ظاهرا فکر میکنن که چون یکی لازم داره هرچقدر بخوان میتونن ازش بگیرن که من منصرف شدم.)

خیلی بعید میدونم که کسی App fee نده و بررسی کنن. بعضی دانشگاه ها از جمله NCSU اینقدر عوضی هستن که اگر مدارکت یه چیزی هم ناقص باشه عوض اینکه ازت بخوان کامل کنی ریجکتت میکنن چه برسه به اینکه بگی اپلیکیشن فی هم نخوای بدی!

آخه من امریکا کیو دارم که زنگ بزنم؟ راستی نمیدونم چرا گوگل فکر میکنه من امریکایی هستم و همیشه کنار صفحه جیمیلم اون تلفنه هست که رایگان زنگ بزنم!

هستی شنبه 24 دی‌ماه سال 1390 ساعت 11:25 ق.ظ

خط آخر رو خیلی خندیدم.

شاد باشید.

هستی شنبه 24 دی‌ماه سال 1390 ساعت 11:29 ق.ظ

راستی یه سوال :

من فایلهای Esl pod رو گوش میدم . توی قسمت cafe که آخرش سوالا رو جواب میدن, دیدم که دو تا سوال خوند که دونفر از ایران سوالها رو پرسیده بودند ولی اسم ایران رو " آیران " تلفظ کرد؟ چرا ؟ ولی من جاهای دیگه شنیدم که همون ایران تلفظ میکنند.

سلام.

تلفظ ها توی ایالات مختلف امریکا بعضا متفاوته. راستش تا حالا هیچ جایی نشنیدم که "ایران" تلفظ کنن و به نظرم تلفظ ESLPod درسته چون توی چند تا فیلم هم دیدم که همونطوری تلفظ میکنن. ESLPod تقریبا لهجه لس آنجلسی امریکا رو داره (با ته لهجه مینسوتا!) اما خوبه.
راستی اگر اونو گوش میدید برای لیسنینگ اخبارها و ... رو تمرین کنید. چون اون بیشتر به درد اسپیکینگ میخوره و اینکه ساختارهای زبانی توی ذهنتون شکل بگیره. اگرنه برای لیسنینگ باید فیلم زیاد نگاه کنید و اخبار گوش بدید.

-- شنبه 24 دی‌ماه سال 1390 ساعت 09:47 ب.ظ

de hamine dge moshkele man ....jayy vase dokhtare khoob nist
faghat zahereshe
baz ye jayy ( hatta part!!) vase pesare khoob hast
...:o

آخه دختر خوب اینقدر کمه که در واکنش ها شرکت نمیکنه! برای همین از معادله حذف میشه.
جای پسر خوب رو هم من پیدا کردم, اگر نه دیدید که گرافیست محترم چه نظری در موردش داشتن.

haniye یکشنبه 20 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 12:14 ق.ظ

etefaghan be nazare man pesare khoOb dg aslan voOjoOd nadarew!ya kheili kheili kame!vali dokhtaraie khoOb hanoOzam hastam hadeaghal tedadeshoOn az pesaraie khoOb kheili bishtare!badam aghaie x ta oOnjai ke man midoOnam shoma 27 saletoOne in eshgho asheghia(taylor)male pesar bachehast na shoma!

آره اینجا کلا همه چیز خوبش کم شده. ما که داریم میریم ببینیم اونور آب خوبا چندتان.

خب تیلور اینقدر خوبه نمیشه ....
خودشم میگه
We should never grown up

سم جمعه 21 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 02:02 ب.ظ

بالاخره تیلور جون رو دیدی؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد