زیر آسمان خدا

این وبلاگ داستان یک پسر ایرانیه که تصمیم گرفت بره امریکا و برای این کار دو سال اپلای کرد تا بالاخره پذیرش گرفت و ...

زیر آسمان خدا

این وبلاگ داستان یک پسر ایرانیه که تصمیم گرفت بره امریکا و برای این کار دو سال اپلای کرد تا بالاخره پذیرش گرفت و ...

نقشه جایگزین برای کسانی که استاد پیدا نکردن

من که نتونستم این مدتی که به استادا ایمیل میزدم یه استادی پیدا کنم که حاضر بشه بالاخره بهم فاند بده. بعضی ها که گفتن اصلا فاند نداریم, بعضی ها دانشجو نمیخواستن. بعضی هم که فهمشون خیلی کم بود, اصلا جواب ندادن. تک و توک همینجوری یه تمپلیت فرستادن که اپلای کن و دیگه هیچ. برای همین مجبور شدم بعضی جاها رو بدون رضایت هیچ استادی اپلای کنم.

حالا مجبورم از نقشه جایگزین استفاده کنم.

نقشه جایگزین اینه که به اساتید دانشگاه هایی که اپلای کردم اما با استادی اوکی نکردم ایمیل بزنم و بگم که من اپلای کردم و اسم شما رو توی SoP ایم نوشتم. لطفا مدارکمو نگاه کن. دیروز به چند تا استاد ایمیل زدم. اما تا امروز که فقط همونایی که همینطوری گفته بودن اپلای کن جواب دادن. انگار بقیه مشکل دارن.

به هر حال این نقشه تا حالا اثرش کمتر از چیزی بود که فکر میکردم. چون من روی فهم برخی اساتید خیلی بیشتر از اینا حساب میکردم و فکر میکردم حالا که معلوم هست که یه نفر اپلای کرده دیگه باید جواب بدن. جدا نا امید کننده هستن.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد