زیر آسمان خدا

این وبلاگ داستان یک پسر ایرانیه که تصمیم گرفت بره امریکا و برای این کار دو سال اپلای کرد تا بالاخره پذیرش گرفت و ...

زیر آسمان خدا

این وبلاگ داستان یک پسر ایرانیه که تصمیم گرفت بره امریکا و برای این کار دو سال اپلای کرد تا بالاخره پذیرش گرفت و ...

دانشگاه Purdue ریجکت شدم

نمیتونم بهتون بگم که چقدر از دست این دانشگاه هایی که اینطوری آدم رو ریجکت میکنن عصبانی میشم. حس میکنم با یه دنیایی دارم ارتباط برقرار میکنم که نه تنها غیرحرفه ای نیستن, از داشتن شعور عادی هم رنج میبرن. این همه پول اپلیکیشن فی میدی و با یه ایمیل ساده تمپلیت بدون هیچ توضیحی ریجکتت میکنن. اون استاد نامردشون هم نوشته بود پوزیشن دارم 4 بار ایمیل زدم حتی یکبار هم جواب نداد. نمیدونم دیگه از یه دانشجو چی میخوان. من هم معدلم خیلی بالاست و هم بقیه رزومه ام. امیدوارم که خدا به زمین گرم بزندشون اگر حقی رو ناحق کردن.

البته اگر اینا ادمیشن هم میدادن بعید بود برم چون از محیط شهرشون متنفرم اما چون فکر میکردم شانسم خیلی زیاده و بعضی دوستام اونجا رفته بودن منم اپلای کردم. جالبه که حتی منو برای لیست رزرو هم نذاشتن و جزو اولین ریجکتی ها ریجکت زدن. خوشحالی این مدت رو دیروز با این کارشون خراب کردن. باید منتظر جواب بقیه توی هفته های آینده باشم.


نظرات 3 + ارسال نظر
نرگس شنبه 2 آبان‌ماه سال 1394 ساعت 02:09 ق.ظ

سلام، یک سوال داشتم ازتون:
شما بدون اینکه با استادی هماهنگ بشین پردو اپلای کرده بودین؟

من هم میخوام پردو اپلای کنم. میخواستم بدونم هماهنگی با استاد چقدر در روند ادمیشن پردو میتونه موثر باشه چون GPA requirement رو ندارم.
ممنون

سلام
یادم نیست. فکر کنم یکی پیدا کرده بودم اما جواب خوبی نداده بود. من شنیدم که پوردو خیلی خیلی استاد توش مهمه و اگر GPA Req هم ندارین اصلا اپلای نکنین. من همه چیو داشتم دو روزه ریجکت شدم.
موفق باشید

محمدمهدی یکشنبه 8 آذر‌ماه سال 1394 ساعت 06:18 ب.ظ

سلام
من وربالم خیلی کمه زیر 140
و معدلم خوبه از دانشگاه شریف
امریکا شانس دارم؟

سلام. همه شانس دارن.

حمید سه‌شنبه 24 آذر‌ماه سال 1394 ساعت 02:40 ق.ظ

سلام
من از پردو از یه استاد جواب خیلی خوبی گرفتم. حتی مقاله هام ازم خواست که واسش بفرستم و گفت که حتما اپلای کنم و بهش خبر بدم. من معدلم خوبه ولی متاسفانه نمره تافل و جی ار ای ایم کم شد. حالا میخوام دوباره امتحان بدم ولی تاریخ های جدید تافل و جی ار ای همه بعد از ددلاین دانشگاه است. به نظرتون پردو بدون نمره زبان مدارکم رو بررسی میکنه و منتظر میمونه که نمره ام برسه؟

سلام
حتما از استادتون بپرسین و شرایط رو توضیح بدین. بعضی وقتا اصلا اپلیکیشن بررسی نمیشه. در مورد پوردو نمیدونم
موفق باشید.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد