زیر آسمان خدا

این وبلاگ داستان یک پسر ایرانیه که تصمیم گرفت بره امریکا و برای این کار دو سال اپلای کرد تا بالاخره پذیرش گرفت و ...

زیر آسمان خدا

این وبلاگ داستان یک پسر ایرانیه که تصمیم گرفت بره امریکا و برای این کار دو سال اپلای کرد تا بالاخره پذیرش گرفت و ...

چند شب پیش بازم خوابشو دیدم.

این روزا دلم برای تیلور هم خیلی تنگ شده. هفته پیش بازم توی خواب دیدمش. عین همون آخر ours بهم نزدیک شد و منو بغل کرد. خیلی حس خوبی بود. 



بعد توی ذهنم یه صدایی بود که میگفت آدم اون چیزی رو که خیلی دلش میخواد میبینه و اینا واقعی نیستن. بعدا فکر کردم که 90 درصد خواب هایی که ما میبینیم عین اون آیینه هری پاتره که هر چی دلش میخواست رو میدید اما واقعیت نداشت.

نظرات 3 + ارسال نظر
نوید دوشنبه 24 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 12:37 ب.ظ

راه من در آوردی برای ای میل:
۱-دانلود فری گیت ۷.۲۵
۲-باز کردن مثلا mail.yahoo.com با فریگیت و زدن شناسه و پسورد ای میل
3-به احتمال زیاد با فریگیت اینترنت خیلی کند میشه.به همین خاطر بعد از ورود به میل باکس ای میل(که چند دقیقه طول میکشه) از فری گیت بیرون بیاین ولی ای میل رو نبندین که اینجوری سرعت خوب میشه

محبوب شنبه 18 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 12:04 ق.ظ

والا شما پسرا هر کی رو دوست دارین تو خواب میبینین
ما که روزشم نمیبینیم

وای این چه حرفیه. نگو که دیشب باز خوابشو دیدم. اینبار آمده بود دانشگاه ما رفتم باهاش حرف زدم! البته اصلا به من توجهی نکرد و رفت.

سم سه‌شنبه 19 دی‌ماه سال 1391 ساعت 06:02 ب.ظ

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد