زیر آسمان خدا

این وبلاگ داستان یک پسر ایرانیه که تصمیم گرفت بره امریکا و برای این کار دو سال اپلای کرد تا بالاخره پذیرش گرفت و ...

زیر آسمان خدا

این وبلاگ داستان یک پسر ایرانیه که تصمیم گرفت بره امریکا و برای این کار دو سال اپلای کرد تا بالاخره پذیرش گرفت و ...

یه پذیرش بدون فاند دیگه

امروز صبح که ایمیلمو باز کردم باز یه دانشگاه دیگه بهم ادمیشن داده بود! برای فاند هم نوشته بود که با دپارتمان صحبت کن. اون یکی دانشگاه هم همینو گفته بود. کلا فاند هم دست دپارتمانه. به یکیشون به دپارتمانش هم ایمیل زدم گفت که فاندها دست استاداست, شما به خودشون مستقیم ایمیل بزنید. بعد من به چند تا استاد ایمیل زدم و یکیشون گفت که فاند ندارم اما فلانی داره. به اون فلانی هم ایمیل زدم اما جواب نداده. به یکی دو تا دیگه هم مرتبط با زمینه خودم ایمیل زدم اونا هم جواب ندادن. دیگه نمیدونم به استادی که به کسی که ادمیشن هم داره و میدونه که احتمالش خیلی زیاده که فردا با هم روبرو هم بشن جواب نمیده چی باید بگم. آخه مرد (زن) گیریم که سرت شلوغه, گیریم که اصلا فاند نداری, یه کم شعور داشته باش به ایمیلت جواب بده. 


خیلی خسته ام کردن. خدا کنه یه جای بهتری پذیرش بگیرم که فاندش هم باهاش باشه نخوام به این استادایی که دیگه نمیدونم با چه اسمی توصیفشون کنم ایمیل بزنم. اصلا حرفه ای نیستن. از دنیای صنعت و حرفه ای بیشتر خوشم میاد تا این دنیای بی قاعده.


توی چند هفته گذشته جمعه ها هم میرم سر کار. اینه که همیشه خیلی خسته ام و دیگه کمتر میرسم بیام اینجا چیزایی رو که میخوام بنویسم. امروز استثنا رفتم مجلس ختم یکی از آشنایان و بعدشم تا شب خرید بودم. خیلی از چیزایی که میخواستم جمع بندی کنم و بنویسم همینطوری تلمبار شده. خدا کنه که زودتر تکلیف ما هم معلوم بشه که سرم خلوت تر بشه.

نظرات 8 + ارسال نظر
نوید شنبه 29 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 01:01 ق.ظ

ممنون از توضیحتون. اون قسمتو متوجه نشدم که چرا ما که سرباز هستیم نمی تونیم مدارکمون رو برای فامیلمون در خارج کشور(در صورت وجود) بفرستیم؟

سلام
برای اینکه اگر دانشگاه خودش پست داشته باشه طبق قانون اجازه نداره ریزنمره رو بده دست دانشجو.

نوید شنبه 29 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 01:03 ق.ظ

الآن که پذیرش گرفتین بهتر نیست با استادا و دپارتمان از طریق تلفن تماس بگیرین؟(شماره هایی که در سایت گذاشتن رو شاید جواب بدن.)

والا تا جایی که من میدونم تماس با استاد از طریق تلفن خیلی زشته (مگه با هماهنگی قبلی). من خودم که توی ایران هستم اگر کسی بدون هماهنگی بهم زنگ بزنه خیلی بدم میاد. کلا از تلفن به همین خاطر فرهنگ پایین استفاده از اون توی ایران متنفرم. استادی که ایمیل جواب نمیده, حتی اگر تلفن هم جواب بده ترجیح میدم اصلا باهاش کار نکنم. فردا هم یه مشکلی پیش بیاد باز جوابتو نمیده و حتما تلفنشو میزنه روی busy و حالا بیا و درستش کن.

نوید شنبه 29 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 03:06 ق.ظ

من لیسانزم دانشگاه آزاد شهرستان هست. دانشگاه ما که پست tnt یا dhl نداره. یعنی برای فرستادن ریز نمرات دانشگاه باید ریزمرات رو بفرسته آزاد تهران و بعد از چند ماه که رسید تهران برم تهران بگم اونا ریزنمرات رو بفرستن خارج از کشور؟

حدود یک هفته ای برای انجام کاری نیستم.(از یه لحاظ خوبه چون متن جواب های شما از سوالام طولانی تره و اینکه باعث میشم وقت دیگران بیش از حد گرفته بشه برام جالب نیست.)

سلام
نویدجان نرفتی ریزنمره بگیریها. برات یه پست گذاشتم. موفق باشی

نوید شنبه 29 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 03:21 ق.ظ

یه سایتی رو هم به تازگی پیدا کردم .برای علاقه مندان ریاضی معرفی کنم. http://www.mathtutor.ac.uk/ با دانلود منیجر میشه آموز های تصویریشو دانلود کرد. در هفت شاخه ی ریاضیات با کیفیت تصویری خوب دروس ارائه میشه. دارای کلیپ های جالبی هم هست.
نکته ی منفیش به نظرم صدای ماژیک روی کاغذ هست که ممکنه بره روی مغز راه بره.

نوید شنبه 29 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 03:23 ق.ظ

یه سایتی رو هم به تازگی پیدا کردم .برای علاقه مندان ریاضی معرفی کنم. http://www.mathtutor.ac.uk/ با دانلود منیجر میشه آموز های تصویریشو دانلود کرد. در هفت شاخه ی ریاضیات با کیفیت تصویری خوب دروس ارائه میشه. دارای کلیپ های جالبی هم هست.
نکته ی منفیش به نظرم صدای ماژیک روی کاغذ هست که ممکنه بره روی مغز راه بره.

just شنبه 29 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 03:51 ب.ظ

kheili az in harfet khosham omad ey val
استادی که ایمیل جواب نمیده, حتی اگر تلفن هم جواب بده ترجیح میدم اصلا باهاش کار نکنم. فردا هم یه مشکلی پیش بیاد باز جوابتو نمیده و حتما تلفنشو میزنه روی busy

adama engar osole avalie adam budan ro be faramoshi sepordan

Bahram شنبه 29 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 07:39 ب.ظ

I am almost checking your blog daily and I think it is really rich and high-content. I feel strong sympathy with your thoughts and considerations. I am glad that you received admissions. I think in most cases PhD studies have financial aids and if you follow the program you can get enough funds.
Now, I am just curious to know about your application profile. Please let us know more about your 2012 applications.

• What are your GRE and TOEFL scores?
• Is your applications pool just contains US universities?
• How many programs did you apply in this year?
• I know you’ve applied for Purdue and UCF, can you tell us other programs and universities’ name?

I wish you get a good admission offer from an outstanding program.

Bahram

Hi.
Are you collecting information? Most of your questions are answered directly or indirectly in this weblog! You may spend a few hours to find them

I have applied to 12 universities this year, and most of them are the same as the previous year. Most of them are in the US and two in Canada. Maybe I decide to apply to a university in Europe in the near future.

I am waiting for that program.

مریم پنج‌شنبه 28 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 05:16 ب.ظ

woody عزیز من فقط تا الان برای چهار دانشگاه میخوام اپلای کنم هزینه کردن برام سخته مخصوصن اینکه نمره جی ار ایم هم اون چیزی نیس که دلم میخواست و کلن ناامیدانه دارم میرم جلو. این دانشگاههایم که دارم اپلای میکنم استادا بهم جواب داده بودن حنی northeastern هم امروز صب جواب داد که رزومت خوبه اپلای کن. به نظرتون من چند تا دانشگاه اپلای کنم. میشه به من دو تا دانشگاه بگین که جی ار ای 1100 1080 یا 1000 هم قبول داشته باشن؟!

سلام راهی نداره مگر از استادها جواب های قطعی بگیرید. دانشگاه هایی که جی آر ای های پایینتر میخوان اکثرا فاند هم ندارن. رشته با رشته هم خیلی فرق میکنه
موفق باشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد