زیر آسمان خدا

این وبلاگ داستان یک پسر ایرانیه که تصمیم گرفت بره امریکا و برای این کار دو سال اپلای کرد تا بالاخره پذیرش گرفت و ...

زیر آسمان خدا

این وبلاگ داستان یک پسر ایرانیه که تصمیم گرفت بره امریکا و برای این کار دو سال اپلای کرد تا بالاخره پذیرش گرفت و ...

رزق و روزی ثابت؟

در مورد رزق و روزی گفتم اما واقعیتش اینه که به نظر من این نیست که ثابت باشه. آیه "لیس للانسان الی ما سعی" میگه که چیزی برای انسال نیست مگر اینکه براش تلاش کرده باشه. حضرت سلیمان وقتی که از خدا چیزی میخواد میگه "رب هب لى ملکا لا ینبغى لأحد من بعدى" یعنی خدایا به من یه ملکی بده که هیچ کسی حتی بعد از منم همچین چیزی نداشته باشه. خب اگر این دو تا کنار هم ببینیم وقتی حضرت سلیمان به اون ملک میرسه یعنی به اندازه اش براش تلاش کرده.
نکته حالا اینجاست که حضرت سلیمان نیومده همون کاری که قبلا میکرده رو مثلا 20% بیشتر انجام بده بلکه کارش رو کامل عوض کرده.
خب برای ما هم میتونه همین باشه. یعنی من به جای اینکه کار بیشتری انجام بدم بهتره که کارم رو عوض کنم. اینه که به این فکر افتادم که شاید بد نباشه در آینده یه کارآفرین بشم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد